Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

trafikgenerering

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 304
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kloge hoveder.

Jeg er flere gange blevet ringet op af firmaer, der siger de tilbyder en helt ny form for særlig effektiv traffikgenerering, der er skulle være møntet på erhvervsliveet. Typisk er prisen 3500 kr./mdr. for 1000 unikke besøgende.

Seneste har jeg fået et tilbud fra WesecureIT.

De fortæller også at Google Adwords er for private - og ikke effektiv for erhvervslivet.

Er der kommet en særlig form for trafikgenerering, som ikke var mulig for 2 år siden?

Thorbjøn Henriksen Cand.merc.aud. MTL (Master of tax law)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:53
>De fortæller også at Google Adwords er
>for private - og ikke effektiv for erhvervslivet.

Det i sig selv, er nok til at jeg ville holde mig langt fra dem - det er jo dybt useriøst. Søger du på "bil" kommer QXL, Danske Bank, Biltorvet og Den Blå Avis med flere frem... mon så store firmaer ville bruge tid på det, hvis det ikke var effektivt for erhvervslivet?
Du bedte ham ikke uddybe hvornår det var effektivt for private...?

Generelt er der for mange af den slags aftaler, til at jeg ville røre dem. At love 1.000 unikke besøgende virker som lidt et svævende mål - det kan trafiksider gøre, uden at de hverken er relevante eller bruger mere end 5 sekunder på siden. Hvis jeg engang får et projekt der kræver søgemaskineoptimering, og jeg har pengene, vil jeg hellere bruge dem på Mikkel deMib Svendsen - men det overskrider nok de 3500/md.
Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 16:54
Dato: 9/26/2005 4:37:07 PM Forfatter:Thorbjørn
De fortæller også at Google Adwords er for private - og ikke effektiv for erhvervslivet.

Det er noget forbandet vrøvl, for at sige det lige ud. En virksomhed, der giver så udtrykkeligt indtryk af ikke at ane noget om internetmarketing ville jeg ikke drømme om at handle med.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:56

jeg vil gerne love dig 1000 besøg pr måned for 2500/md, men jeg giver ingen garanti for de har nogen som helst relevans for dit produkt, at de overhovedet kigger på siden eller at det er mennesker der kommer ind på din side.

At google adwords kun er effektivt for private har jeg svært ved at se? hvorfor skulle private bruge penge på at promote deres side via google adwords, de fleste private ville nok nærmere prøve at få en bedre placering i google,da dette er gratis ( med mindre man bruger guruer som Mikkel DeMib )

Jeg vil ligesom Tommy advare mod dem, uden at kende mere til firmaet end det du skriver. De lyder useriøse
Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 17:16

Tak for svarene.

Han tilbød de unikke link uden at røre ved min hjemmeside, men er det noget nyt?

Han fik det til at fremstå som om det var noget helt nyt.

Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 17:21
Som jeg hører det, har du simpelthen fået en sludder for en sladder. Han aner ikke hvad han snakker om.

Der er intet nyt i det, du refererer, og der er desværre heller ikke noget nyt i, at tvivlsomme reklamesæglere ringer i tide og utide for at sælge underlødige og ubrugelige produkter. Jeg er sikker på at det er det, du er ude for her.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:21
Nej jeg tror bestemt ikke det er noget nyt, men afhænger vel lidt af metoden de har tænkt sig at skaffe dig de 1000 unikke pr måned.

For hvis det bare er ved hjælp af ganske normal søgemaskine optimering, så er der jo intet nyt der.

Men hvordan de så kan garantere et minimum på 1000 unikke besøg, forstår jeg ikke.

Vi må have Mikkel på banen.
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 17:34
Det var da vel nok en sjov fætter :)

Tror ikke man skal lade sig friste af de 1000 besøgende, der kommer jo an på hvilken målgrupe man har med sit produkt og om de besøgende er i den.

Adwords er på den måde lavet så det er kun besøgende der interesserer sig for områder og derofr søger der kommer ind.

Det lyder som en ny generation af telefonbogs sælgere :)

Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 17:39

Hej.

Nu kan man ikke vedhæfte filer, men hvis der ellers nogen, der er interesseret, så kan de godt få en kopi af den kontrakt, der blev fremsendt til mig.

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 17:50
De skriver sjovt nok på deres hjemmeside:

"Google Adwords er en god måde at få trafik på din hjemmeside. Du kan selv bestemme hvor mange søgeord du vil findes på, og du betaler kun for de klik/besøgende du får ind på din hjemmeside"

Er det ikke lidt at skyde sig selv i foden ?
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)