Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpelt, avanceret, rundt, firkantet design?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Som nogen af jeg måske ved er jeg igang med, at lave et design til mit eget lille firma som er et en mandsfirma der laver hjemmesider, print, logo osv som man andre også laver. Men jeg har snart lavet flere tusind designs udkast ( ja overdrivelse fremmer forståelsen ) men jeg har stadig ikke fået lavet det design hvor jeg sad tilbage og sagde YES! ENDELIG HAR JEG LAVET DET HELT RIGTIGE!

Derfor har jeg sidder med kuglepennen det meste af morgen/efter middagen og tegnet en masse krudseduller, men nu er det her min pointe kommer ind i billedet...

Skal mit design være avanceret med masser af fede detaljer, være simpelt, eller have runder hjørner eller skal jeg blot lave det firkantet, kunne jo også laves i 100% bredde eller bestemt bredde, og hvad med farverne er der nogen af dem der er et must?... der er så mange muligheder, at jeg har svært ved at vælge...

Men det jeg ved jeg skal have på er
Logo
Menu
Seneste portfolio
Kontakt formular...

Men hvad synes i ellers der kunne passe ind til sådan et projekt...???

Kimedia.dk  |  Kreativt oneman webbureau

Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 14:20

Det første du skal spørge dig selv om, er hvilke signaler og værdier dit logo og design skal sende. Før du får dette på plads, er det svært at afgøre om du er tilfreds med dit design.

anders@detsortebureau.dk // www.detsortebureau.dk

Tilmeldt 23. Oct 09
Skrevet kl. 14:22

Ja men synes jeg har svært ved at finde ud af hvad jeg gerne vil have af signaler... Jeg vil bare gerne have, at mit design/firma bliver taget seriøst og folk ikke tror det er noget der er lavet blot for at tjene penge men fordi det er noget jeg brænder for, og laves med hjertet... :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:24

Måske skal du prøve at se på dig selv som kunde i dit eget firma? Hvis du skal udarbejde noget for en kunde, vil du formentlig også spørge ham/hende om deres behov og ønsker, samt hvilket udtryk de gerne vil fremstå med.

Prøv at stille dig selv de spørgsmål - jeg synes det lyder til at du har glemt den process, da du ikke er klar over om du bør udstråle noget simpelt, avanceret etc. Dit site skal vel udstråle det som dit firma står for - så find ud af det - så tror jeg resten står meget klarere.

Håber det kunne hjælpe lidt :)

Tilmeldt 23. Oct 09
Skrevet kl. 14:27

Tak for den feedback riise... Jamen jeg har stillet mig selv mange spørgsmål om hvad det er jeg vil signalere, hvad der er af behov for information og indhold osv, men det var også mere for, at hører andre hvad de mente man kunne bruge af farver, effekter osv uden at ens hjemmeside vil blive taget useriøst og derfor jagte kunder den forkerte vej...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 14:49

Jeg synes da måske allerede du har den første ledetråd hér:

[...]det er noget jeg brænder for, og laves med hjertet[...]

anders@detsortebureau.dk // www.detsortebureau.dk

Tilmeldt 23. Oct 09
Skrevet kl. 14:54

Ja det har du ret i, men angående logoet synes jeg bare det er så typisk at bringe et hjerte ind over det...

Kunne jo selvfølgelig laves på en anderledes måde... :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)