Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjææælp - Mærkelige mail adresser

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Cool og Kær - ckshop.dk Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle der har støt på mærkelige mail adresser i jeres nyhedsbrev tilmelding fx:

  svxxyegc@uxidxwfc.com???????????
Hvad gør man for at stoppe dem, for de bliver bare ved at tilmelde sig med brugernavn af kendte personer
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Email validering tager de fleste, men du mister selvfølgelig også nogle modtagere i processen.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Maiken Hyldal Hansen:
Nogle der har støt på mærkelige mail adresser i jeres nyhedsbrev tilmelding fx:
  svxxyegc@uxidxwfc.com???????????
Hvad gør man for at stoppe dem, for de bliver bare ved at tilmelde sig med brugernavn af kendte personer 
Jeg foreslår, at du benytter en validering i formularen.
Det gør jeg selv i kontaktformularen på min hjemmeside.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maiken.

Hvis disse "mærkelige" emailadresser tilmelder sig nyhedsbrev, hvad er så problemet?

Det er vel "de mærkelige" der har mest grund til at blive irriteret over at modtage nyhedsbrev. For dig er det vel ligegyldigt?

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

ditbrugtmarked:

Hej Maiken.

Hvis disse "mærkelige" emailadresser tilmelder sig nyhedsbrev, hvad er så problemet?

Det er vel "de mærkelige" der har mest grund til at blive irriteret over at modtage nyhedsbrev. For dig er det vel ligegyldigt?

Mvh.

Ditbrugtmarked

Det er vel næppe ligegyldigt for Maiken, hvis det er hendes hjemmeside og hendes nyhedsbrev, som modtager ligegyldige og ubrugelige tilmeldinger? Wink

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

ditbrugtmarked:

Hej Maiken.

Hvis disse "mærkelige" emailadresser tilmelder sig nyhedsbrev, hvad er så problemet?

Det er vel "de mærkelige" der har mest grund til at blive irriteret over at modtage nyhedsbrev. For dig er det vel ligegyldigt?

Mvh.

Ditbrugtmarked

Det er da enormt relevant for Maiken at vide, hvor mange potentielle kunder hun har. Hun kan jo ikke bruge tilmeldinger fra spam-robotter til noget som helst.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Lohse:

ditbrugtmarked:

Hej Maiken.

Hvis disse "mærkelige" emailadresser tilmelder sig nyhedsbrev, hvad er så problemet?

Det er vel "de mærkelige" der har mest grund til at blive irriteret over at modtage nyhedsbrev. For dig er det vel ligegyldigt?

Mvh.

Ditbrugtmarked

 

Det er da enormt relevant for Maiken at vide, hvor mange potentielle kunder hun har. Hun kan jo ikke bruge tilmeldinger fra spam-robotter til noget som helst.

 

Ja og desuden kan det jo være at hun betaler en pris pr. email hun sender ud og får hun for mange falske tilmeldinger fra hotmail, mail, yahoo, forum osv., så risikerer hun også at fremtidige emails fra de udbydere ryger i det store stygge filter Geeked

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Cool og Kær - ckshop.dk Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:

Casper Lohse:

ditbrugtmarked:

Hej Maiken.

Hvis disse "mærkelige" emailadresser tilmelder sig nyhedsbrev, hvad er så problemet?

Det er vel "de mærkelige" der har mest grund til at blive irriteret over at modtage nyhedsbrev. For dig er det vel ligegyldigt?

Mvh.

Ditbrugtmarked

 

Det er da enormt relevant for Maiken at vide, hvor mange potentielle kunder hun har. Hun kan jo ikke bruge tilmeldinger fra spam-robotter til noget som helst.

 

 

Ja og desuden kan det jo være at hun betaler en pris pr. email hun sender ud og får hun for mange falske tilmeldinger fra hotmail, mail, yahoo, forum osv., så risikerer hun også at fremtidige emails fra de udbydere ryger i det store stygge filter Geeked

 

Problemet for mig med disse mail er at jeg skifter lidt med at sende nyhedsbrev fra mit system og fra min outlook, og når det er min outlook jeg sender fra skal jeg huske at gennemgå alle mine mail adresser og sortere disse mærkelige fra, for ellers spærre der hele mit system for at sende. :-(

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)