Hejsa, Så kom dagen jeg har glædet mig til længe. Vores side er klar til test af Amino! Vi åbner først på tirsdag den 17., så derfor skal der bruges login: Der er udfyldt test-dankortoplysninger, så der kan gennemføres bestillinger, uden at varerne bliver sendt. På tirsdag virker den med egne dankortoplysninger, men så sender jeg altså varerne ![]() Jeg er selv meget stolt af siden, så jeg er spændt på at læse jeres kommentarer! Mvh. Pernille/LilleBi.dk |
Først må jeg sige det er en utrolig hyggelig side du har fået dig der. Får helt lyst til at kramme den - selvom den ok bliver svært, så kunne være jeg skulle et tøjdyr

Dernæst så bliver jeg nødt til at spørge om det er meningen at alle produktbilleder skal være halvt inde under den højre kant? Der ser meget sødt ud med bamserne, men med trælegetøjet der ser det meget meget meget dumt ud.
Når man vælger hundehvalpen folmer, så falder knappen "Læg i kurv" udenfor den gule ramme der omkranser siden
Hvad betyder de røde trekanter i øverste højre hjørne på adresseoplysningssiden under bestiling?
Dejlig, ligetil bekræftelse man får på mail, uden alt for meget unødigt fyld - godt gået
Alt i alt, hvis den skulle have stjerner så ville jeg nok give den 4 af 5 mulige