Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test af LilleBi.dk

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

Så kom dagen jeg har glædet mig til længe. Vores side er klar til test af Amino!
Vi åbner først på tirsdag den 17., så derfor skal der bruges login:

www.lillebi.dk
Login: demo
Password: amino

Der er udfyldt test-dankortoplysninger, så der kan gennemføres bestillinger, uden at varerne bliver sendt. På tirsdag virker den med egne dankortoplysninger, men så sender jeg altså varerne

Jeg er selv meget stolt af siden, så jeg er spændt på at læse jeres kommentarer!

Mvh. Pernille/LilleBi.dk

Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 16:52
Hej Pernille,

Først må jeg sige det er en utrolig hyggelig side du har fået dig der. Får helt lyst til at kramme den - selvom den ok bliver svært, så kunne være jeg skulle et tøjdyr

Dernæst så bliver jeg nødt til at spørge om det er meningen at alle produktbilleder skal være halvt inde under den højre kant? Der ser meget sødt ud med bamserne, men med trælegetøjet der ser det meget meget meget dumt ud.

Når man vælger hundehvalpen folmer, så falder knappen "Læg i kurv" udenfor den gule ramme der omkranser siden

Hvad betyder de røde trekanter i øverste højre hjørne på adresseoplysningssiden under bestiling?

Dejlig, ligetil bekræftelse man får på mail, uden alt for meget unødigt fyld - godt gået

Alt i alt, hvis den skulle have stjerner så ville jeg nok give den 4 af 5 mulige

Tilmeldt 6. Sep 06
Skrevet kl. 17:04
Hej Mikkel, 1000 tak, hvor er jeg glad for du ville bruge tid på at kigge den igennem.
Mht. de røde trekanter, så betyder de at det er påkrævede felter, altså at de SKAL udfyldes... Måske finder vi en anden løsning, måske fjerner vi dem helt da alle felter alligevel er påkrævede.

Derudover kan jeg regne ud at du bruge Firefox!?? Der har vi nemlig problemet, med at teksten flyder ud over bunden, men vi arbejder på det, det volder bare lidt problemer. Ellers burde den være kompatibel med både Firefox, Explorer og Opera.

Det med de halve billeder, synes vi selv ser viiildt godt ud... Men jeg er meget spændt på om andre deler din mening for så må vi jo overveje at ændre det.

Tak for de 4 stjerner!!

Mvh. Pernille

Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 17:14
Hej Pernille

Det var så lidt

I kunne måske overveje at skrive alle felter er påkrævet, eller at dem med rød trekant er - jeg ved det ikke, bare et forslag

De halve billeder ser også super ud med tøj-dyrene og en række andre produkter, men der er desværre nogle produkter hvor det ser lidt meget mærkeligt ud

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 19:57
Hej Pernille

Det er en supersød butik, med mange gode og rigtig søde ting.. Jeg har lige testet lidt og det ser fint ud det hele.. Jeg ved ikke hvilket system, du har lavet shoppen i (færdigkøbt skal eller specieludviklet), men jeg håber at du har nogle muligheder for udvidelse med tiden, hvis du skulle få behov for det.. Behovene vokser altid ! :)

Jeg lagde også lidt i kurven og testede det. Og jeg vil give Mikkel ret i at det er let og overskuelig bekræftelse, man får. Dog mener jeg at man skal oplyse hvad momsen er af købet.. Jeg kan tage fejl, men det mener jeg nu, så det skal du lige have med.

Jeg syntes at det er en god og anerledes ide med billederne, så det ville jeg nu ikke ændre. Den måde, ser man ikke og det gør at du vil blive husket :-)

Rigtig held og lykke med det.

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Tilmeldt 6. Sep 06
Skrevet kl. 20:07
Hej Majbritt,

Tak skal du ha'', det var dejligt at høre.

Mht. udvidelsesmulighederne, så har "vi" selv bygget den op fra bunden, så vi har alle muligheder... Især fordi det er min mand der har udviklet den  (Jeg er stolt af ham!). Og jo, vi håber da at vi får brug for at udvide. Vores budget er ikke til det helt store annoncering fra starten, men heldigvis har vi et stort netværk, så vi håber det kan gøre det.

Jeg kigger lige på det med momsen.

Mvh. Pernille

Fra Horsens
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 22:08
Flot side. Funktionel og lige til at gå til. Super arbejde.

Jeg bruger Internet Explorer 7 (beta) og har også problemer med at pris og bestil knap forsvinder på nogle produkter. Det er jo ikke så heldigt.

Bortset fra det mangler I næsten kun at få søgemaskine optimeret sitet, så er det kørende.

Knæk og bræk med forretningen.

/Claus P

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:25
Rigtig flot side du har fået på benene. Farverne harmonerer og man får en følelse af kvalitets-produkter, da siden harmonerer.

En ting som lige falder mig i øjnene er dine menuer, som jeg ikke syntes passer 100% ind. Jeg tror det er fordi man føler de svæver lidt for sig selv, og generelt mangler nogle kanter. Det er måske lidt svært at forklare, så jeg valgte lidt at lave et lille udkast til, hvordan det evt. kan se ud: http://www.qtag.dk/lillebi.jpg - tag dig ikke af et par små-fejl, men som sagt bare en idé.

// Jesper Skov

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 23:00
Du har allerede fået mange roser - og dem har sidet bestemt fortjent. Dog har et par småting:

1. Kan google finde rundt? Jeres navigation under produkterne er ganske speciele, og flot, men kan google finde ud af den? Indeksering er noget af det vigtigste efterhånden - specielt hvis budgettet til markedsføring er lille.

2. Flere link til samme produkt.
    http://www.lillebi.dk/Shop.aspx?CatID=1&ProductNo=KF6020C&HorzPos=272
    http://www.lillebi.dk/Shop.aspx?CatID=1&ProductNo=KF6020C&HorzPos=352
    Fører begge til samme produkt - ved igen ikke om dette kan give problemer, men vil i hvertfald give det enkelte produkt mindre link værdi hvis folk laver mange forskellige henvisninger til samme produkt, i stedet for de alle bruger én bestemt adresse.

3. Hvornår er der ikke flere produkter? Kunne man ikke lave en form for indikation når der ikke er flere produkter hen af denne fine række?

4. Jeg fandt først ud efter 3 besøg på jeres side at det med at en menu kan foldes ud og ind. Måske det skal gøres lidt mere tydeligt?

5. Skal I bruges folks telefon nummer? For hver oplysning man beder om tænker folk - jamen hvad skal de dog bruger det til. "Jeg gider ikke ringes op af en irreterende sælger". Lad måske være med at bede om det, eller forklar hvorfor i beder om det. Det samme gælder email. Forklar hvorfor i beder om den.

6. I tager mod bankoverførsel - det opdager jeg først når jeg er ved at bestille. I toppen af siden er der kun et dankort symbol, måske der også skal være et "konto-til-konto" symbol?

7. Kvitteringsmailen er ganske fin, men synes der mangler ordre dato, som en forventet leveringsdato - eller nare hvor lang tid leveringstiden er. Dertil nogen kontakt oplysninger til jer og ikke mindst et link til jer. Synes også I bør smide en form for top på bestillingen, med jeres logo osv.

8. Der er en lille sikkerhedsfejl. Den har jeg dog sendt privat til jer, da den ikke behøver at blive offentlig tilgængelig.

Ta'' ikke det hårdt, er bare et par tanker, som måske i kan bruge, eller læser i bare videre. Shoppen er langt over gennemsnittet.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 23:04
9. Hvad med nyhedsbrev? Jeg har ikke set nogen mulighed for opskrivning til dette. Efter min overbevisning skal folk have to mål for besøgende, ét at selvfølgelig sælge til dem og to er at få dem til at tilmelde sig jeres nyhedsbrev. I kan bygge ved hjælp af et nyhedsbrev en livslang kunde relation. Giv en lille præmien og et løfte om de ikke få unødigt salgsgas. Jeg kan anbefale www.mailinglist.dk til dette. For 29 om måneden er man godt igang, med tidstimet udsendelse og meget andet - lækkert system.

Held og lykke med butikken.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)