Hej Aminoer, Jeg er for tiden ved at få udviklet et superflot website (soundspectre.com), hvor jeg vil skrive engelsksprogede anmeldelser af udvalgte albums/cd'er fra udvalgte kunstnere. Jeg har læst en hel del om de forskellige muligheder for at tjene penge på en sådan side, og jeg havde egentlig bestemt mig for, at jeg ville oprette et såkaldt Affiliate Program hos google.com, google.uk og itunes. Meeen...nu har jeg efterhånden også læst meget positivt om Adsense og kom forleden dag forbi en blog skrevet af selveste Martin Thorborg i 2005, hvor han udtrykker stor begejstring for det på daværende tidspunkt nye Adsense. Dét, som jeg er i tvivl om, er, hvorvidt det bedst kan betale sig at vælge det ene fremfor det andet - altså Affiliate Program eller Adsense - eller om jeg med fordel kan vælge begge to. Er der overhovedet nogen mulighed for at vurdere dette på forhånd? Er man ikke bare nødt til at prøve sig frem? Eller? Som jeg har forstået det kan valget af Adsense muligvis give en mindre indtjening i forhold til, hvis man havde begrænset sig til et Affiliate Program - og omvendt. Det er vel meget svært at vurdere eftersom, man ikke ved præcis hvor meget de forskellige links giver ved valg af Adsense, hvorimod man ved, havd man får hos Amazon. Eller? Nogen, der har nogle gode råd, de vil dele ud af? Det ville jeg sætte stor pris på :-) Mvh Thomas Thomsen |
Jeg prøver lige at give min tråd fra i går lidt kunstigt åndedræt i håb om, at der sidder nogen, som ikke har set den, men gerne vil bidrage...?
Mvh
Thomas Thomsen