Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design ændringer og optimering i brugervenligheden?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har flere gange søgt om feedback på min side e-kamera.dk og har hver gang fået en rigtig god respons. Nu har vi igen fået lavet en stor en del ændringer og jeg må derfor spørge om jeres feedback igen. Vi har fået lavet en informationsboks ude i højre, desuden vises der 3 produkter pr. linje nu istedet for 2 produkter. Forsiden har også set flere ændringer, med et nyt logo, en slider osv. Hvad synes I? Jeg foretager gerne ændringer, såfremt i kan pege på nogle svagheder eller lignende.

På forhånd tak,

Mvh
Nicolai

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 04:24
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 12:09

Jeg synes det ser godt ud! :-)

Men i 'Sammenlign Produkter'-boksen ville jeg skrive et link eller en kort sætning om hvordan jeg sammenligner produkter, når nu boksen har den fremtrædende placering.

Dankort billederne, PBS, verified osv i bunden virker alt for store og stjæler i hvert fald mit fokus.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:24

Det ser godt ud.

Jeg ville bytte om på indkøbskurv informationen, da den er nytteløs efter min overbevisning, idet jeg godt ved om jeg har puttet noget i eller ej, og så istedet sætte annoncen med Sensorrens derop.

Der er iøvrigt en Indkøbskurv funktion lige over i bjælken.

Og så måske tilføje nogle SUPERTILBUD der er så fristende at man ikke kan sige nej.

BLOG. Var det en idé at tilføje en wordpress blog hvor I skriver noget om fotografering i al almindelighed, der er jo skrevet mange gode bøger om dette som I kan søge inspiration fra. Og på den måde måske få kunderne til at besøge jeres shop lidt oftereSmile

Køb ren argan olie her

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 12:33

Rigtig flot side - man sidder jo nærmest og ønsker at man lige stod med 10k+ til et nyt kamera. :)

Jeg får fornemmelsen af at din side er en smule "cartoonish" - mest på grund af de mange kontrastfyldte farver. Det er ikke super slemt, men nok værd at notere. Desuden er der en tastefejl i indkøbskurven: "Anved kupon..."

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 12:55

Hej Nicolai

Det er en meget flot shop du har fået lavet, dog var der et par ting jeg ville ændre.

- flyt betalingskort op i toppen lige over søgeboksen. På undxersiderne er der meget langt ned til dem i bunden.

- ville bruge forsiden til at vise specialtilbud og nyheder.

- dine bestseller på forsiden. Der skal være pris samt en "køb" knappe.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:58

Flot hjemmeside tillykke med den Smile

Jeg vil tro mange ville hoppe fra som kunde vidste de først skal oprette sig som bruger , ved køb ,det ser alt for besværligt ud, det kan man gøre efterfølgende , vidste man ønsker rabat og nyheds breve mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)