Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO og salg, hvad kan jeg gøre bedre?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg skal til at arbejde med alle mine tekster, inden hele shoppen flyttes over på magento. Derfor håber jeg at du vil kikke den første side igennem, så jeg ved jeg er på rette vej.

1. Jeg vil gerne tale mere til følelserne og motivere til at reagere (handle)
2. Siderne skal være SEO optimeret rent rekst mæssigt, så google bliver glad for mig :)

Nedenfor ser du den gamle side:(der var også et billed)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hvor sikret er din virksomhed/bolig?

Sparer du penge de rigtige steder?

Hvor længe kan din produktion være lukket?

SikkerhedsEksperten er total leverandør inden for brandmateriel og du vil kunne finde rigtig mange produkter indenfor brand og redning her. De produkter som ikke ligger online her, vil vi kunne tilbyde via underleverandører.

Service af brandmateriel er vores helt store produkt i 2009. I øjeblikket har vi udviklet et E-learningsprogram der gør dig i stand til selv at udfører service på dine brandslukkere, samtidig med at vi tilbyder at komme ud på virksomheden og lave service for dig!.

En god artikel: Vælg den rigtige brandslukker

Guide til denne gruppe: 

Pulverslukker = Faste stoffer, Væsker og gasarter (A,B,C)
Vandslukker / Håndsprøjtebatteri = Faste stoffer (A)
CO2 slukker = Væsker og gas (B,C)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Den nye side finder du her http://www.sikkerhedseksperten.dk/brandmateriel.htm 

Mit keyword har hele tiden været brandmateriel.

Hvordan kan jeg gøre det bedre? Jeg lytter til ALT :)

Det er et stort arbejde der ligger foran mig, derfor vil jeg gerne gøre det rigtigt fra starten.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 14:08

"Bradmateriel - vores speciale, tør du lade være?", "Skal du være ordentlig sikret og kunne sove godt om natten". At sælge sit produkt ved spille på frygt, bryder jeg mig ikke særligt godt om. Hvorfor ikke ligge vægt på, hvad man får ved at købe produktet i stedet for at fortælle, hvad man får, hvis man ikke køber det.

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 14:11

Rasmus Thomsen:
At sælge sit produkt ved spille på frygt, bryder jeg mig ikke særligt godt om.

Fordi jeg har en forventning til at det virker, langt bedre end alt andet!

Til virksomheder bliver det mere faktuelt end "frygt"

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 14:21

Boysen:

Fordi jeg har en forventning til at det virker, langt bedre end alt andet!

Til virksomheder bliver det mere faktuelt end "frygt"

Det gør det måske - bare ikke på mig. Smile

Når folk allerede har fundet vej til din hjemmeside, så er det nok fordi, at de har erkendt, at de behøver noget brandmateriel/sikkerhed.

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:34

Hej Kenneth,

Jeg syntes din tekst er god, omend den er lidt TV SHOP! agtig :-). En gang for nogle år siden brændte en lejlighed ud, et par etager under min. Jeg kan stadigvæk godt huske lugten af røg, og da jeg åbnede døren ud til gangen var alt sort. Jeg er også overbevist om at den tekst sælger. Spørgsmålet er måske bare hvor mange der reelt læser den, før de springer til en produkt kategori.

SEO mæssigt så virker det lidt som at slukke en brand med en vandpistol (for at blive i samme jargon). Du vil sikkert komme til at ranke godt på den, men det skyldes nok mere resten af dit website og konkurrencen på ordet brandmateriel er stort set ikke eksisterende.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:54

Hej Kenneth

Når jeg læser tekster som skaber frygt - så bliver jeg faktisk lidt rasmus modsat af det... i sær hvis det er meningen at jeg skal købe noget. Det er teksten »tør du lade være« som ikke er god. Det er nærmest som om at der faktisk kommer til at ske en ulykke. Og du forudindtager at man ikke har styr på sikkerheden i sit hjem... Så jeg er sikker på at jeg ville skynde mig at klikke væk og glemme alt om den linie... og det er jo ikke det som er meningen.

Jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste som har det sådan - dvs at du fjerner nogle potentielle kunder - og det er vel ikke meningen :·)

Jeg ville klart vende teksten så den bliver meget mere positiv. Så det at sikre sit hjem bliver en god oplevelse og vil give en følelse af at tage ansvar for sig selv og sin familie. Det er noget som vil lokke mig...

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 17:49

Jeg må sige at det måske lige er lidt for overdrevet at vise en brændende hus og skabe frygt. Det er typisk amerikansk markedsføring, som måske mange amerikanere hopper på. Også lidt TV shop agtigt. Og måske lidt trussel over det. Du kunne måske vende den og sige " det er dejligt at sove med god samvittighed" og så vise en som er i gang med den dejligste nattesøvn i sin seng derhjemme. Altså i hvertfald noget i den stil. Vend det negative om til noget positivt. Mennesker reagerer bedst på gode oplevelser og ikke skræk.

F.eks. er der en Nicorette reklame som siger  følgende: "Tænker du hele tiden på at ryge? Med Nicorette kan du nyde livet uden røg!". Altså budskabet er her noget positivt. Selvom det er meget sundhedskadeligt at ryge så står der jo ikke: "Vil du dø af lungekræft? - tør du lade være med at bruge nicorette? Officiele budskaber som ikke skal sælge noget, har det med at spræde skræk, men kommercielt set så sælger man ikke mange produkter på skræk. Ikke i Danmark.

Med venlig hilsen

Dino | webarena.dk

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 19:42

Dino:
F.eks. er der en Nicorette reklame som siger  følgende: "Tænker du hele tiden på at ryge? Med Nicorette kan du nyde livet uden røg!". Altså budskabet er her noget positivt. Selvom det er meget sundhedskadeligt at ryge så står der jo ikke: "Vil du dø af lungekræft? - tør du lade være med at bruge nicorette? Officiele budskaber som ikke skal sælge noget, har det med at spræde skræk, men kommercielt set så sælger man ikke mange produkter på skræk. Ikke i Danmark.

Jeg vil først sige at jeg også selv er af den holdning at det er lettere usmageligt at sælge ved at skabe frygt.

Men til Boysens forsvar så er netop rygestop et tydeligt eksempel på at frygt sælger, også til danskere...
Efter at sundhedsstyrelsen er begyndt med reklamerne hvor de viser ret makabre billeder af rygerlunger, og tilstoppede hjertepulsårer for netop at spille på den gode gamle dødsangst som vi alle indeholder, er det et ubestrideligt faktum at de såkaldte stoplinje telefonnumre har så travlt at de ikke kan følge med.

Frygt sælger, i alle lande... uanset hvor usmageligt det er.

Derudover rører du altså ved noget grundlæggende i menneskets natur, og uagtet at du gerne vil mene at danskere er bedre eller klogere end andre nationer, er det også et faktum at der er 2 ting der motiverer mennesker, og det er "hen imod" altså de positive ting vi gerne vil opnå, og "væk fra" som er de ting vi absolut ikke ønsker.

Det kan du spørge enhver psykolog om!

------------------

Og rent optimeringsmæssigt skal du bare sørge for at have dit søgeord i din titel, din descrition, som overskrift i H1, evt. i en H2 eller alternativt som bolded tekst. Og i teksten er det rigtigt godt at have ordet i den første og den sidste paragraf, samt spredt naturligt ud i din tekst, både i ental og flertal.
Det interne link til siden skal selvfølgelig også indeholde dit søgeord, og et par links udefra øger også sidens relevans for ordet.
Men skriv først og fremmest til dine brugere, og hav søgeordet i baghovedet så det bliver brugt, men glem at tænke på keyword density, det at flok bliver længere på dit site kommer til at betyde mere og mere i forhold til ranking fremover.

De ting skal være på plads på alle dine sider, så er du rigtigt godt hjulpet på langt de fleste søgninger.

Janno

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 20:06

Hej Alle

Først og fremmest, tak for Jeres svar, det er fedt i bruger tid på at vurdere min tekst.

Der næst vil jeg fremhæve at jeg intet problem har med at sælge på at skabe frygt. Det er der flere grunde til, den første er at jeg kan stå inde for de produkter jeg står og ved at kunden bliver efterladt med en efterfølgende sikker løsning. For det andet har jeg vitterligt INTET problem med at skulle vække følelser hos min kunde, jeg tror på det sætter positive spor.

Nu kan jeg være nok så sikker, og det kan det også være jeg vil teste det senere. Men jeg kan enten motivere via frygten eller at du skal være helten der redder alle. Jeg tror på det første sælger mest.
Samtidig kan jeg godt se de kritiske ryster heri tråden, men det får mig egentlig ikke til at tvivle så meget. Fair nok, jeg skræmmer nogen væk, det kan jeg leve med.

En anden ting, er at teksten ikke skal laves til mig, men mine brugere. Jeg tror de færreste mennesker ville indrømme at de bliver motiveret med den tekst, det har jeg heller ikke brug for, mere at de handler.

En anden betragtning er at jeg lever i et niche område. De færreste tænker i dagligdagen at de skal have brandmateriel, førstehjælpsudstyr eller alarmudstyr, derfor skal jeg modsat andre, gøre mere for at hive dem ind som kunder, når først de er kommet fordi. Der er tidligere skrevet at kunden "nok ved de skal bruge sikkerhedsudstyr når de befinder sig i min shop", nej det er ikke korrekt og det skal jeg så overbevise dem om de skal.

De fleste kunder, kommer i forbindelse med at de har haft indbrud, de har oplevet en brand eller de har oplevet en voldsom ulykke. Dem skal jeg nok fange som kunder.....samtidig er der masser af mennesker der lige kikker ind på den ene eller anden måde, og de er langt sværrer at få til kunder end havde det været en tøj forretning.

Fakta er at du har 50% størrer chance for at overleve i tilfælde af brand, hvis du har en røgalarm, ildslukker og brandtæppe. Det viser undersøgelser fra England og USA. Desværre forstår danskerne ikke helt at de rent faktisk skal have en røgalarm og batterierne ikke skal sidde i fjernbetjeningen. Det ved at jeg via min tekst kan få dem til at forstå.

Men kik Jer omkring, vi bliver jo dagligt motiveret af frygten til at handle. Det er ikke noget jeg har opfundet, men er heller ikke bange for at bruge det. Men lad os nu ikke gøre det mere usmageligt end det er, vi er vel iværksættere eller hvad?

Janno tak for din SEO tilbagemelding, det er alt sammen skrevet i notaterne.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:22

Hej Kenneth

Selvfølgelig er vi da iværksættere - og det er heller ikke fordi jeg finder din tekst usmagelig på nogen måde. Vi er bare nogen som lukker af for uhyggelige ting og konsekvenser - og jeg aner ikke hvor stor en del af befolkningen det er. Måske det er få - måske det er mange.

Men det er jo til at finde ud af med en splittest - hvilket faktisk kunne være spændende. Men nok ikke lige det du vil til at bruge tid og energi på nu du skifter shop, for der er jo nok at se til.

Hmmm - nu jeg tænker over det, så er der faktisk een skræmmekampagne som har virket på mig - og det er de reklamer med at man skal huske selen. Men de er også så rædselsfulde at det er lige før man græder når man ser dem... men - jeg kører aldrig uden sele - ikke en meter.... så måske virker det hvis det gøres rigtigt alligevel. Eller det er forskellige ting som virker på forskellige mennesker - og så gælder det om at ramme så bredt man kan.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)