Hej Alle
Først og fremmest, tak for Jeres svar, det er fedt i bruger tid på at vurdere min tekst.
Der næst vil jeg fremhæve at jeg intet problem har med at sælge på at skabe frygt. Det er der flere grunde til, den første er at jeg kan stå inde for de produkter jeg står og ved at kunden bliver efterladt med en efterfølgende sikker løsning. For det andet har jeg vitterligt INTET problem med at skulle vække følelser hos min kunde, jeg tror på det sætter positive spor.
Nu kan jeg være nok så sikker, og det kan det også være jeg vil teste det senere. Men jeg kan enten motivere via frygten eller at du skal være helten der redder alle. Jeg tror på det første sælger mest.
Samtidig kan jeg godt se de kritiske ryster heri tråden, men det får mig egentlig ikke til at tvivle så meget. Fair nok, jeg skræmmer nogen væk, det kan jeg leve med.
En anden ting, er at teksten ikke skal laves til mig, men mine brugere. Jeg tror de færreste mennesker ville indrømme at de bliver motiveret med den tekst, det har jeg heller ikke brug for, mere at de handler.
En anden betragtning er at jeg lever i et niche område. De færreste tænker i dagligdagen at de skal have brandmateriel, førstehjælpsudstyr eller alarmudstyr, derfor skal jeg modsat andre, gøre mere for at hive dem ind som kunder, når først de er kommet fordi. Der er tidligere skrevet at kunden "nok ved de skal bruge sikkerhedsudstyr når de befinder sig i min shop", nej det er ikke korrekt og det skal jeg så overbevise dem om de skal.
De fleste kunder, kommer i forbindelse med at de har haft indbrud, de har oplevet en brand eller de har oplevet en voldsom ulykke. Dem skal jeg nok fange som kunder.....samtidig er der masser af mennesker der lige kikker ind på den ene eller anden måde, og de er langt sværrer at få til kunder end havde det været en tøj forretning.
Fakta er at du har 50% størrer chance for at overleve i tilfælde af brand, hvis du har en røgalarm, ildslukker og brandtæppe. Det viser undersøgelser fra England og USA. Desværre forstår danskerne ikke helt at de rent faktisk skal have en røgalarm og batterierne ikke skal sidde i fjernbetjeningen. Det ved at jeg via min tekst kan få dem til at forstå.
Men kik Jer omkring, vi bliver jo dagligt motiveret af frygten til at handle. Det er ikke noget jeg har opfundet, men er heller ikke bange for at bruge det. Men lad os nu ikke gøre det mere usmageligt end det er, vi er vel iværksættere eller hvad?
Janno tak for din SEO tilbagemelding, det er alt sammen skrevet i notaterne.