Bare iorden. Jeg mener også at kunne genkende dit navn fra et netværk, jeg kan bare ikke lige huske hvilket. |
@Robin,
Du spiller poker, ik'?
Bare iorden. Jeg mener også at kunne genkende dit navn fra et netværk, jeg kan bare ikke lige huske hvilket. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Hej Nicolaj Jeg vil gerne komme med et indskud fra den anden side af bordet. Vi har www.mammashop.se og vi er lige begyndt med affiliate, hvor vi betaler penge for hver gennemført order der bliver genereret. Vi bruger www.iqmedier.dk Vi har også fået nyt webshop system (Meganto) med Google analytic og nu har vi en super oversigt over indkøbsmønstret på siden. Vi tilbyder pt. kun 14 dages Cookietid, for vi ville gerne kunne lave specielle kampagnetiltag osv. og derfor gik vi højt op i de max. 14 dage. Men nu kan vi se at 97% af alle ordre lægges den første dag kunden er inde i webshoppen, så vi skifter til 30 dages cookietid. Så er det ikke en hindring for dem som vil markedsføre vores side, men i realiteten har det ingen betydning. Dog er dette kun ét eksempel og det skifter helt sikkert afhængigt af købsmønstret på de forskellige brancher. F.eks. ferierejser, langvarige forbrugsgodere osv er beslutningsprocessen meget længere og her kan det være relevant at have 30 dages cookie tid. De bedste hilsner Kim Rasmussen |
Hej Kim, Tak for input! Jeg tror det bliver en succes for Jer og hvis I ikke har en unik aftale med IQmedier, så er det bare med at blive tilmeldt andre netværk også. Så længe I kører med en procent aftale, så er det jo "no cure, no pay" Problemet med cookietiden er at der går nogle rygter på at enkelte netværk beholder lidt til sig selv. Hvis du f.eks. tilbyder en cookietid på 30 dage, så giver netværket kun 14 dage til deres affiliates og beholder resten selv. Det skal lige siges at jeg ikke har hørt noget dårligt om IQmedier! /Nicolaj |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement