Hej kære Aminoer Jeg er ved at være klar med mit seneste projekt og det er en ny side for aktive singler. Idéen med siden er at man mødes ude til events og oplevelser sammen i stedet for at kun mødes inde på nettet. Man mødes under afslappede og smilende forhold som gør at mødet bliver mere åbent og uden en masse forventninger til hinanden. Her kan medlemmerne oprette egne events for hinanden og så vil vi som kører siden gøre alt vi kan for at skabe skønne oplevelser for medlemmerne. Alle events skal også være stort set gratis for medlemmerne. Fokus på events er kulturoplevelser og selve mødet med hinanden og det fælles interesse man har. Tage hinanden for det man er. Kort fortalt. Så nu vil jeg dele det med jer herinde og se hvad i syntes om siden. Det er den sidste betatest og siden er åben for alle som vil med. Der er allerede 35 medlemmer logget på og det er vi så glade for. Så stille og roligt bygger vi et netværk op. Min plan med siden er langsigtet og jeg ved der er stor konkurrence derude. Men med tiden skal den bygges op, udvikles og blive stærk. Så vi går stadig og retter på den.
Kom med og spred koden ud til dine venner (aldersgrænse 20 år). Log på med promotionskoden: Betatest2 Glæder mig til at høre hvad i siger. |
Flot overskuelige side
Jeg prøvet at logge på med koden Betatest2 , jeg kunne ikke logge ind ?
Kontaktside mangler ,der er sikkert nogle , der har spørgsmål når de opretter sig.
Lav kontaktsiden med kontaktformular ,CVR nummer vidste i har et , gerne med kontakt oplysninger telefon nummer adr.