Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test min nye hjemmeside for singler!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer

Jeg er ved at være klar med mit seneste projekt og det er en ny side for aktive singler.

Idéen med siden er at man mødes ude til events og oplevelser sammen i stedet for at kun mødes inde på nettet. Man mødes under afslappede og smilende forhold som gør at mødet bliver mere åbent og uden en masse forventninger til hinanden. Her kan medlemmerne oprette egne events for hinanden og så vil vi som kører siden gøre alt vi kan for at skabe skønne oplevelser for medlemmerne. Alle events skal også være stort set gratis for medlemmerne. Fokus på events er kulturoplevelser og selve mødet med hinanden og det fælles interesse man har. Tage hinanden for det man er. Kort fortalt.

Så nu vil jeg dele det med jer herinde og se hvad i syntes om siden. Det er den sidste betatest og siden er åben for alle som vil med. Der er allerede 35 medlemmer logget på og det er vi så glade for. Så stille og roligt bygger vi et netværk op.

Min plan med siden er langsigtet og jeg ved der er stor konkurrence derude. Men med tiden skal den bygges op, udvikles og blive stærk. Så vi går stadig og retter på den.

Kom med og spred koden ud til dine venner (aldersgrænse 20 år).

www.socialize-me.dk

Log på med promotionskoden: Betatest2

Glæder mig til at høre hvad i siger.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:36

Flot overskuelige sideSmile

Jeg prøvet at logge på med koden Betatest2 , jeg kunne ikke logge ind ?

Kontaktside mangler ,der er sikkert  nogle , der har spørgsmål når de opretter sig.

Lav kontaktsiden med kontaktformular ,CVR nummer vidste i har et , gerne med kontakt oplysninger telefon nummer adr.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:36

Tak Mikael Yes

Tak for feedback. Dejligt at høre.

Ja,måske skulle jeg få kontakt mere direkte på forsiden. Men via hjælp kan man komme til kontaktpanelet og hvor al info står. Men jeg vil helt sikkert se på det. Jo, det bliver brugerbetaling i fremtiden. Så al firmainfo er på siden.

Men det er nu mærkeligt at du ikke kan logge på med koden?? Det skulle gerne virke?

Prøv lige igen og du skal også verificere din mail.

Igen tak for feedback

Vh

J

Mikael christiansen:

Flot overskuelige sideSmile

Jeg prøvet at logge på med koden Betatest2 , jeg kunne ikke logge ind ?

Kontaktside mangler ,der er sikkert  nogle , der har spørgsmål når de opretter sig.

Lav kontaktsiden med kontaktformular ,CVR nummer vidste i har et , gerne med kontakt oplysninger telefon nummer adr.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 12:47

Hmmm....jeg havde en helt anden oplevelse....

Aner ikke hvad siden skal bruges til. Den er imo ikke umiddelbar intuitiv. Skal man logge ind? Er der et forum eller lign?

Imo skal man indenfor 2 sek. vide præcis, hvad siden går ud på......den oplevelse fik jeg ikke engang på 10 sek.

Held og lykke med den..

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:14

Hej og tak for feedback. Yes

Ja, siden er stadig beta og der mangler stadig lidt til forsiden. Der kommer en info film.

Ja, det er vel ret forskelligt hvordan man læser sider. Du er nu den første som ikke forstår siden. Men super at høre din mening og den vil jeg tage til mig og kigge videre på. Det kan måske gøres bedre.

Både ja og nej. Siden er skabt for singler og et forum for at mødes i, for at så mødes ude til gode oplevelser sammen, og vil i fremtiden være en af de få sider hvor man rent faktisk får ting og oplevelser gratis. Men det er noget som skal oparbejdes med tiden og kører som det er nu godt. Og det er grundet mit store netværk og måde at tænke på. Det er også det som er planen, at langsomt bygge den op. Og at det skal være en plads for mennesker som vil noget udover det som allerede findes.

Jeg er nu ikke enig med dig i at man bestemt skal vide hvad en side er på 2 sec. Ser rigtigt mange sider som er store, kendte og som ikke viser hvad de er indefor 2 sec men 30 min. Så det er nok en smagssag.

Jeg har en idé om at siden skal få sin styrke ved dem som bruger den og ved at tale om den. Mund til mund. Har ikke en kortsigtet vision med den. Og jeg tror jeg lykkes med det.

Tusind tak for dine tanker og held og lykke til dig også med det du går og laver.

Business:

Hmmm....jeg havde en helt anden oplevelse....

Aner ikke hvad siden skal bruges til. Den er imo ikke umiddelbar intuitiv. Skal man logge ind? Er der et forum eller lign?

Imo skal man indenfor 2 sek. vide præcis, hvad siden går ud på......den oplevelse fik jeg ikke engang på 10 sek.

Held og lykke med den..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)