Det skal fjernes. Alt det arbejde I har lagt i det, skal han da under ingen omstændigheder bare kopiere. Andre bruger penge på en tekstforfatter, og hvorfor skulle de betale for at få en tekst skrevet, som er personlig, hvis andre gør den upersonlig ved også at sætte den ind på deres egen side? Det holder simpelthen ikke. Jeg begriber ikke, at man ikke sætter mere stolthed i sin egen virksomhed. Det mindste, man kan gøre, er da at omskrive teksten. Der er jo ikke noget i vejen for, at man bruger den som inspiration. Thomas Thomsen, tekstforfatter: www.tt-tekstforfatter.dk |
Henrik Krogh:PJEDSTED:Det er ok at låne og man skal i det hele taget tage afstand fra alt det regelrytteri.
Hvis man "låner" noget uden at spørge er det tyveri. Det er usmageligt blot at tage tekster og billeder fra andres hjemmesider. Hvorfor skal jeg måske bruge dyrbare kroner på at få lavet nogle gode unikke tekster og måske egne billeder for at en eller anden nasseprins blot skal have lov at bruge det???
Henrik
Det kommer jo så sandelig an på om det er unikt. Er det leverandør tekster og billeder som mange bruge, så synes jeg da det er ok at kopiere indtil man en dag får lavet sine egne tekster og billeder.
Har man automatisk copyright på egne tekster bare fordi man offentliggører dem?