Pt. suger GB 829kb per dag og crawler mellem 55 og 99 sider -- det er til at leve med. Hellere få nyt indholdt med hurtigt end spare på den konto, skulle jeg mene, ud fra en trade-off-betragtning. Jeg har gravet lidt og linker også fra diverse andre platforme til nogle af billederne -- fx blogspot & wordpress.com -- det burde jeg nok kigge lidt mere på. Altså uploade dem dér i stedet for at deeplinke/embedde.
|
Desværre kan jeg ikke give dig nogle råd, hvad angår priotering, og hvordan eventuelle rettelser vil påvirke opdateringer af din Wordpress installation. Den slutkode som du har, er sammensamt af et theme, og nogle komponenter. Jeg kan ikke se der skulle være noget problemer i at lave ændringer i dit theme, også selvom der kommer opdateringer til Wordpress.
Den letteste ting vil være smide CSS og JS filen ud i eksterne filer (det ville jeg i hvert fald gøre under alle omstændigheder) Du kan prøve at regne lidt på de andre tiltag, om det er noget som du vil bruge tid på at priotere.
Vedr. redirect, så er jeg overbevist om du kan lave det via en htaccess fil, hvor du redirecter alt /category/xxx til /xxx.
Vedr. upload i rigtig størrelse. Det skulle man mene, men jeg tror ikke der er så mange som har så meget fokus på dette emne som du har.Desuden er det forskelligt fra site til site, hvilke størrelser billeder som de vil benytte. Det er rimelig nemt at lave en PHP funktion som looper din mappe igennem med upload billeder, og laver nogle resized kopier.
Med venlig hilsen
Casper Schneder