Hej folkens, Så er det jer - Danmarks stolthed af danske iværksætteres tur til at hjælpe mig, hvis i har tid og lyst. Jeg sætter en god flaske rødvin på højkant.. Jeg skal bruge et navn til min hjemmeside, simpelt og man skal kunne huske det, når man ikke har visitkortet eller en flyer i hånden. Simpelt og man skal kunne huske det. Lige lidt om hvad hjemmesiden indeholder: Jeg hjælper folk med at blive sunde og slankere, ved at anbefale dem, at komme på det produkt jeg sælger. Det er produkter fra Unicity - som hedder Bios Life Slim. Kort og godt om produktet, så er det sådan, at når vi spiser bliver vores næring omdannet til klycose, som så løber ind i vores blodomløb til alle cellerne. For at åbne cellerne udsender vores krop insulin. Efter vi er færdige med at optage denne nærig, så falder insulinen igen - men på grund af dårlige madvaner og dårligere råvarer, så falder insulinen meget langtsom og derved bliver vi sulte igen, og må spise et mellemmåltids snack. Kroppen er designet til at insulinen skal falde - så bruger den nemlig fedtdepoterne som næring mellem vi spiser, og derved forbrænder fedt. Det er ligesom hoveddelen som produktet gør, så er der en masse positive bivirkninger, at du udsender et hjælpe stof i hjernen. Kroppen sender omkring 2.000 signaler til hjernen om dagen om, at vi skal huske at leve sundt, så den kan få dens næring, men på grund af ikke altid er tilfældet, så har hjernen lært at ignorere det signal som kroppen udsender. Med stoffet der er i produktet - så lære hjernen at lytte efter, og derved stimulere dig til at du ikke længtes efter pizza og pomfritter, men kyllingebryst og grøntsager.. Produktet nedsætter og stabilere også: Blodtrykket, kolesteroltallet, blodsukkeret m.m - så den søde tand bliver væsentlig mindsket. .. og som en væsentlig del, så optager man mere af sin mad og derfor ikke bliver hurtigt sulten igen. ---- Som sagt! Jeg skal bruge et navn, et hjemmeside navn - som er simpelt og kort, men som kan afspejles og er nemt at huske. En god flaske rødvin er på vej til et godt navn jeg vil bruge, håber i kan hjælpe mig venner. Rasmus Lykke |
bodysignal