Har netop fået ny kunde i huset til 672.000,- dkk :-) Sådan!!! Så rammer jeg index 140 på budgettet!!! Det er da fantastisk på 3. leveår! |
Det var en dyr sandwich!!!!!!!!!! Nej, spøg til side. Flot. Hvad sælger du?
Michael
Har netop fået ny kunde i huset til 672.000,- dkk :-) Sådan!!! Så rammer jeg index 140 på budgettet!!! Det er da fantastisk på 3. leveår! |
Connseb Travels ApS - Ski og Sportsrejser til skoler og grupper.
Det var en dyr sandwich!!!!!!!!!! Nej, spøg til side. Flot. Hvad sælger du? Michael |
Tak for det, Sælger ski-grupperejser. :-) |
du er sej. iøvrigt så jeg lige nu din hj.side, og fik umiddelbart lyst til at komme på skiferie igen--så din hj.side virker--på mig ihvertfald. tillykke med ordren-så bliver der lige til en julegave til moster magda osse, hva? er det et enmandsfirma du har oder wie? dbh flemming |
Hej Flemming,
Det er et mindre ApS som min far og jeg stiftede for 3 år siden. Vi kører det begge ved siden af vores normale fuldtidsarbejde. Men nu er der efterhånden ved at være kapital til at jeg kan aflønnes. så fra April går det for første gang løs som fuldtids selvstændig :-) Det bliver en stor dag!! |
Kanon - godt gået! Det er altid dejligt at høre nogle succes-historier! Især i disse "krise-tider" :-) |
Tillykke, det lyder som et stærkt setup!
|
Flot, og dejligt du deler. Der sidder sikkert mange rundt ved skærmene pt. og har problemer med at få kunderne i hus eller lign. som lige får lidt mere energi af og læse dit indlæg. |
Ja selvfølgelig!
:-) Må os indrømme at jeg er overrasket over mængden af arbejde til trods for at det er ''krisetider''. Er så heldig at jeg endnu ikke har mærket til det! |