Hej Lene og Biz.
Tak for svar!
Jeg har i øjeblikket en rigtig god kontakt til Drappa Dot, som jeg bestemt skal have placeret en ordre hos. De er allerede i Svendborg, men enige med min vurdering om, at de er dårligt representeret, der hvor de er nu. Det er en dejlig butik der hovedsaligt sælger brugskunst og ting til hjemmet. De har så et lille hjørne i butikken, hvor de sælger børnetøj.
DrappaDot regner med at denne butik vil annullere deres ordre hos dem, når de hører om mig.
Men så vil Drappa Dot have jeg ligger en ordre på minimum 40.000. De har været i Svendborg i 2½ år, så det går godt for dem her i byen. Jeg har fået at vide at andre provinsbyer køber for mellem 30-50.000.
Kan man gå med til det? Er det klogt? Jeg har faktisk skrevet til dem at jeg mener 30.000 er realistisk.
Jeg har selvfølgeligt også andre mærker i tankerne og har også allerede lavet aftaler med dem. Men ikke i samme størrelse. Blandt dem vil Ej Sikke Lej også give mig eneforhandler rettigheder, så fremt jeg ligger en god sjat penge hos dem.
TaPh, Mala og Miniature er i støbeskeen.
Mit
budget siger 300.000. Mine faste udgifter er, sat højt, 10.000 inkl
moms. Løn til mig selv er ikke beregnet.
Butikken skal have inventar (jeg regner med omkring 25.000 inkl maling og istandsættelse).
Hvor meget er realistisk at bruge på lagervarer?
Tusind tak for hjælpen.