Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv et bud på re-design af min webside (både ide og pris)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har websiden www.billigtisverige.dk som er en guide til billig indkøb i Sverige. Siden startede op den 1. marts i år og den besøges af ca. 15.000 til 18.000 besøgende hver måned.

Den kører på en Wordpress platform med Neo classical theme. Det er Anders Saugstrup som har lavet siden for mig og det virker super.

Men jeg synes at jeg er blevet lidt træt af at se på mit design og jeg har brug for et professionelt indspark på hvordan siden kan redesignes, til et federe site.

Jeg har både adsense, affiliate programmer og sælger selv reklamer til siden og de er min ringe indtægtskilde:-)

Jeg har selv nogle ideer, men da ideer udvikler sig bedst, når de forklares og vendes, så kunne jeg godt tænke mig at der i tilbudet indgik et par timers brainstorm, som kunne resultere i et nyt fedt design. Hvem kan dette og samtidigt lave et theme, som er nemt at integrere med det nuværende setup.

Gode forslag og priser på ovenstående modtages gerne her eller på mail kim@billigtisverige.dk

De bedste hilsner

Kim Rasmussen

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 20:54

Hej

En enkelt har budt ind på opgaven, er der andre som har erfaring med redesign og som kunne tænke sig at byde ind eller komme med gode forslag?

Dbh

Kim

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 20:59

Jeg har haft kontakt til en gut fra mit studie, der er en ganske habil webdesigner og han arbejder sgu' til en pris, der er til at forstå.

Du kan se et udpluk af hans referencer her:

http://kongesuiten.dk/aagaardds/

Det skal dog siges, at han ikke slicer, men derimod er knivskarp til at levere det han er god til: Godt webdesign!

Smid en privatbesked her over sitet, hvis du vil have hans kontaktoplysninger.

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 22:08

Hej Rasmus

Jeg har brug for en designer, som også kan programmere designet til min Wordpress side.

Det ser ikke ud til at din ven gør det, men hvis han gør så smid en mail på kim@billigtisverige.dk med hans kontaktdata.

Dbh

Kim

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Bolette Obbekær - Bedre web Skrevet kl. 22:12

Hej Kim

Sender dig lige en mail med tilbud Smile

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:24

Kim:

Hej

Jeg har websiden www.billigtisverige.dk som er en guide til billig indkøb i Sverige. Siden startede op den 1. marts i år og den besøges af ca. 15.000 til 18.000 besøgende hver måned.

Den kører på en Wordpress platform med Neo classical theme. Det er Anders Saugstrup som har lavet siden for mig og det virker super.

Men jeg synes at jeg er blevet lidt træt af at se på mit design og jeg har brug for et professionelt indspark på hvordan siden kan redesignes, til et federe site.

Jeg har både adsense, affiliate programmer og sælger selv reklamer til siden og de er min ringe indtægtskilde:-)

Jeg har selv nogle ideer, men da ideer udvikler sig bedst, når de forklares og vendes, så kunne jeg godt tænke mig at der i tilbudet indgik et par timers brainstorm, som kunne resultere i et nyt fedt design. Hvem kan dette og samtidigt lave et theme, som er nemt at integrere med det nuværende setup.

Gode forslag og priser på ovenstående modtages gerne her eller på mail kim@billigtisverige.dk

De bedste hilsner

Kim Rasmussen

Hej Kim

Jeg vil tro at du kan nå at få 10 gode bud på opgaven inden midnat og ganske gratis lige her:
Amino Freelancer

Dbh Martin

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 22:29

Rasmus Hoeks:

Det skal dog siges, at han ikke slicer,

Jamen - her vil jeg så anbefale Martin van der Belt her fra Amino.

Han har fået STOR ros for sit arbejde hos de programmører, jeg har brugt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)