Hej Jeg har websiden www.billigtisverige.dk som er en guide til billig indkøb i Sverige. Siden startede op den 1. marts i år og den besøges af ca. 15.000 til 18.000 besøgende hver måned. Den kører på en Wordpress platform med Neo classical theme. Det er Anders Saugstrup som har lavet siden for mig og det virker super. Men jeg synes at jeg er blevet lidt træt af at se på mit design og jeg har brug for et professionelt indspark på hvordan siden kan redesignes, til et federe site. Jeg har både adsense, affiliate programmer og sælger selv reklamer til siden og de er min ringe indtægtskilde:-) Jeg har selv nogle ideer, men da ideer udvikler sig bedst, når de forklares og vendes, så kunne jeg godt tænke mig at der i tilbudet indgik et par timers brainstorm, som kunne resultere i et nyt fedt design. Hvem kan dette og samtidigt lave et theme, som er nemt at integrere med det nuværende setup. Gode forslag og priser på ovenstående modtages gerne her eller på mail kim@billigtisverige.dk De bedste hilsner Kim Rasmussen |
Hej
En enkelt har budt ind på opgaven, er der andre som har erfaring med redesign og som kunne tænke sig at byde ind eller komme med gode forslag?
Dbh
Kim