Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når regningen bliver højere end aftalt.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Jeg valgte ham bla. fordi, han er medlem af FRR, som jeg også har kontaktet. De kan jo - klart nok - ikke diskutere en konkret sag set ud fra mit synspunkt alene, men fortalte mig om mine klagemuligheder.

Jeg blev rådet til at tage kontakt til FRR's responsumudvalg og foreligge dem sagen.

Da sådan en henvendelse koster 800,- kr. + moms, synes jeg det ville være klogt lige at stikke fingeren i jorden og høre jer om det er mig, der er helt galt på den.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12882
Skrevet kl. 11:06

Christian iMARKETING:
Derfor er jeg ude efter indikationer på, om han er legitim

Legitim i henhold til hvad?  hvad er det du mener du får ud af at tjekke ham?

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:19

Ravn:

Christian iMARKETING:
Derfor er jeg ude efter indikationer på, om han er legitim

Legitim i henhold til hvad?  hvad er det du mener du får ud af at tjekke ham?

Hvis han ikke kan Googles bliver jeg mistænksom. Hvis det så viser sig, at han er ny, er det dette, der er årsagen.

En ny revisor, der ganger op med faktor 7 vil jeg undersøge langt mere indgående, end en, der har haft sit virke i 10 år og bare ikke interesserer sig for at være synlig på Google.

Så det giver et, i første omgang, meget groft fingerpeg om Nina bare har været uheldig eller om der kan ligge andre ting bag.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 21. Jun 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 11:33

Hvad med at lave en skriftelig aftale med ham om næste års regnskab. Måske kan i finde en pris, der kompensere for denne regning og som i begge kan være tilfredse med.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 11:42
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej,

Du har ikke fået noget på skrift, hvilket er naturligt, men også uheldigt.

Hvis jeg var dig, ville jeg forsøge, skriftligt, at få ham til at bekræfte det aftalte...ved at være snu ;-)

Hvad med at sende en opfølgende mail til ham, hvor du kort refererer jeres telefonsamtale hvori han bekræfter at prisen er højere end det aftalte, og skriver at du desværre pt. ikke har mulighed for at betale regningen, da den er højere end forventet - om  han vil være villig til at indgå en betlingsaftale vedrørende betaling for arbejdet?

Medmindre han meget klart dementerer din skitsering af forløbet, vil du klart stå bedre efterfølgende da du derved kan bevise, at du har forelagt han sagen på skrift uden at han at bestridt de faktiske forhold som er, at han har givet en pris, men fakturerer en helt anden pris.

Skulle du få brug for en advokat kan jeg anbefale dig Henrik fra Integralaw.dk.

Smil

Rikke

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 12:10

Selektiv:

Hej,

Du har ikke fået noget på skrift, hvilket er naturligt, men også uheldigt.

Hvis jeg var dig, ville jeg forsøge, skriftligt, at få ham til at bekræfte det aftalte...ved at være snu ;-)

Hvad med at sende en opfølgende mail til ham, hvor du kort refererer jeres telefonsamtale hvori han bekræfter at prisen er højere end det aftalte, og skriver at du desværre pt. ikke har mulighed for at betale regningen, da den er højere end forventet - om  han vil være villig til at indgå en betlingsaftale vedrørende betaling for arbejdet?

Medmindre han meget klart dementerer din skitsering af forløbet, vil du klart stå bedre efterfølgende da du derved kan bevise, at du har forelagt han sagen på skrift uden at han at bestridt de faktiske forhold som er, at han har givet en pris, men fakturerer en helt anden pris.

Skulle du få brug for en advokat kan jeg anbefale dig Henrik fra Integralaw.dk.

Smil

Rikke

Klart Rikke  Yes

Det er bestemt værd at prøve. Tak for rådet.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Skrevet kl. 12:17

Det var så lidt :-)

Lad os gerne vide, hvad det hele ender med.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Skrevet kl. 14:06

Hej,

Hvordan gik det - fik du bekræftet forløbet på skrift?

Smil

Rikke

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:13
Side 2 ud af 2 (19 indlæg)