Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til firmanavn......

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til jer alle....

Jeg er HELT ny herinde og på dette område. Er arbejdsløs, og har i lang tid drømt om at få min egen internetbutik. Derfor er jeg så småt startet med at undersøge diverse ting. Min store hobby er at fiske, så det er jo nærliggende at starte noget inden for det.

Det der er sværest ligenu er egentlig at finde på et navn til shoppen, for alle de gode er jo taget..... Har været inde på Google Adwords for at se hvilke ord der er "hotte",  men syns ikke at det får mig så langt. Derfor håber jeg at der er nogen, som kan hjælpe mig herinde, bare et friskt pust kunne være dejligt. De navne som jeg selv har fundet på er: Grejtilbud.dk, Ka-fiskegrej.dk, Kimsfiskegrej.dk, Profiskegrej.dk.

Måske er et af navnene godt nok, vil bare gerne ha lidt respons eller idéer....

På forhånd Tak

Kim Andersen 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 08:56

Hej Kim

Godt at se dig herinde. Du ved jo allerede fra tidligere, hvad jeg synes Smile. At indarbejde "fiskegrej" i dit firmanavn (eller måske bare hjemmesidenavn) er ikke en dum strategi, da det både er sigende for din butik samt er godt for søgemaskinerne. Måske kunne du ligeledes prøve at spørge nogle af dine venner, som også har fiskeri som hobby. De vil måske kunne komme op med forslag. Blot en tanke.

Held og lykke med projektet i hvert fald.

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:58

Jeg stemmer klart på dit eget bud: Kimsfiskegrej.dk

Hvis du udover at bruge dette domæne kan gøre shoppen mere personlig, stå for en god service, eventuelt segmenterer dig til enten nybegyndere eller de mere "pro", så kan du jo sagtens brande dig ud fra at det er en personlig shop, hvortil domænet passer perfekt!

Da det jo er en hoppy butik du vil starte, tror jeg det kan give dig en stor fordel at virke mere som en privat der sælger noget grej (billig eller god kvalitet eller en blanding) til andre der har samme interesse som dig. Dermed virker du ikke blot som en udbyder af varen, men på sigt som en bekendt med fælles interesser.

Jeg husker da også at den lokale fiskevogn der hvor jeg voksede op hed "jørgensens fiskevogn" eller sådan noget.

Nå det var jo egentlig kun et et navn du gik efter, men min hjerne kickstartede ligesom jeg startede indlægget.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:06

kroget.dk er ledig har jeg lige tjekket. Det er et navn der er dejlig nem at huske-og den har noget med fiskeri at gøre.

Måske kan man lege videre med ordet krog, krogen, krogene, o.l.

mvh flemmingSmile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:07

Synes grejtilbud.dk er det bedste af dine forslag.

Ellers måske :

anglershop.dk

grejbiks.dk

fiskeribiksen.dk

fiskerigrej.dk

KAgrej.dk

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 09:13

Hej Kim

Jeg er selv forkæmper for simple og relativt korte navne så jeg ville gå i retning af; kimfisk, kimgrej, eller noget helt andet?

/Steffen

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 09:39

jeg synes helt klart grejtilbud.dk er det bedste også fordi det lyder enkelt og nemt !

Husk også at kigge efter dine konkurrenter, og se hvad de sælger. og hvad du kan gøre bedre end dem.

og også se på hvordan markedet er for fiskegrej, og især på nettet? er det noget folk køber på nettet, eller vil de helst stå med det i hænderne.

Mvh. Mads Rosenlund

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:06

FiskerKim vil for mig at se være et fint og personligt navn, som du kan gennemføre som koncept:
Overalt i shoppen har FiskerKim (der selv er passioneret lystfisker) kommenteret.
Måske sætter du dine egne "se hvor stor en fisk, jeg har fanget"-billeder ind ved det forskellige grej (Med denne stang trak jeg en marlin på 1½ meter ind i Det Caribiske Hav) o.l.

Måske LystfiskerKim, men det bliver lidt langt i det.

Velkommen i den kommercielle verden: Før har du fanget fisk, nu skal du fange kunder :-)

mvh Hans

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 11:36

Jeg takker for alle de hurtige og gode forslag. Hvis bare i kunne være enige;-)

Venter lige og ser hvad der ellers kommer ind af forslag inden jeg bestemmer mig, men vil godt nok gerne snart igang.

Kim Andersen

Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:58

fiskenettet.dk    Cool

Held og lykke med shoppen. (nu jeg er her, vil jeg da gerne lige tilbyde at give dig en god pris på en webshop hvis ikke du kan lave den selv. så send gerne en mail så vender jeg tilbage)

Mvh. Jesper Jakobsen

www.systemax.dk / jesper@systemax.dk / 22 30 90 95

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)