Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Randy Gage kommer til Danmark!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 27. Jul 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Triple Diamond Director i Agel, Randy Gage, kommer til Danmark  (Jylland) den 31. oktober..

Og dagen efter går turen til Frankfurt i Tyskland. Der kommer flere informationer senere, men sæt X i kalenderen hvis du vil møde ham om aftenen når han laver en Agel forretningspræsentation.

Randy Gage er ikke en hvem som helst. Han er den MLM træner som har skabt flest millionærer i $. Randy er en levende legende og at han kommer til Danmark skyldes alene det flotte resultat vi har skabt i september måned i Agels A-team i DK:.

Randy startede i Agel den 1. okt. sidste år, og har i dag en indtægt på over $100.000/mdr., så der skal nok falde nogle guldkorn af undervejs i foredraget.

Så mød op hvis du vil møde verdens nr. 1 i Agel.

M.v.h. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 00:09

Hvis folk vil med, skal de bruge en kørevejledning/adresse :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 01:08
Toppen af pyramiden kommer?

Kan godt lide du skriver Danmark (Jylland) :)

Tilmeldt 27. Jul 06
Skrevet kl. 06:50
Hej

Adressen kommer senere.

M.v.h.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 17:55

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 27. Jul 06
Skrevet kl. 21:28
Hej
Vil du møde verdens nr. 1 i Agel: Randi Gage, som kommer til Danmark:

Onsdag den 1. nov. Kl. 19.00 (Obs. Dette er en ny dato!)

Hørning Kro, Århusvej 4, 8362 Hørning,

www.horningkro.dk <http://www.horningkro.dk/>   

Alle er velkommne - også skeptikerne - til en forrygende aften.
Randy vil fortælle om
- hvorfor Agel bliver et af de helt store MLM firmaer 
– din mulighed med Agel
– gennemgang af Agel Quattro PayPlan osv.

Randy Gage er ikke en hvem som helst. Han er den MLM træner som har skabt flest millionærer i $, og han kan bevise det.

Randy er en af de bedst sælgende forfattere og udgiver af CD’er og bøger til Network marketing branchen. 

Randy startede i Agel den 1. okt. sidste år, og har i dag en indtægt på over $100.000/mdr.

Bindende tilmelding til undertegnede senest den 31. okt. – med navn og telefonnr. på deltagere: annette.borup@stofanet.dk  

Gæster deltager gratis 

Tilmeldt 8. Apr 05
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:26
Rigtig god fornøjelse. Randy Gage er kanon, men desværre udenfor mit ''system''

Frimann

Tilmeldt 27. Jul 06
Skrevet kl. 22:41

Hej Frimann,

Jeg går ud fra at en mand af Randy Gage''s kaliber kan give os alle mange guldkorn som vi kan bruge i vores forretning lige meget hvilket system vi arbejder med, så hvis du gerne vil høre ham er du velkommen. Han er der selvfølgelig først og fremmest for at fortælle hvorfor han har valgt Agel, men der plejer at være tid til individuelle spørgsmål også i.f.m.en forretningspræsentation.

Jeg fandt et interview med Randi i et blad som vi bruger i Agel til at fortælle folk om forretningen, så det medsender jeg herunder.

Hilsen

Annette

Interview med Randy Gage.

”Det tog næsten 2 år, men det lykkedes mig til sidst at finde det jeg søgte. Jeg fandt et firma som man kan være stolt af at anbefale til familie og venner. Et firma hvor selv almindelige mennesker kan opnå fantastisk succes. Firmaet er Agel”.

Da Randy Gage besluttede at blive team-medlem i Agel bestemte vi os for at finde ud af hvad der havde fået Randy til at vælge Agel Enterprises, ligesom andre erfarne networkere som Randy Schroeder, Eric Worre, Ann & David Feinstein, Josha Shafran m.fl.også havde gjort.

Randys bog om network marketing (How to build a multi-million dollar machine) anses af mange for at være den bog der virkelig har skabt interesse for dette emne, og han har udviklet de bedst sælgende rekrutterings- og træningsværktøjer i MLMs historie. Randy har trænet mange af de der tjener mest inden for network marketing. Så vi synes det ville være interessant at spørge denne guru hvad der fik ham til at vende tilbage til MLM og hvordan han fandt Agel.

CS (Agel magasinet Choosing Success):

Randy, du er velhavende. Du kører allerede i din drømmebil, bor i dit drømmehus og har de fleste af de ting som folk ofte begynder at arbejde med network marketing for at opnå. Hvad fik dig til at blive networker igen?

RG (Randy Gage):

To vigtige grunde. For det første havde jeg selv opnået at blive rig og få en drømmetilværelse, men mange af mine venner og familie havde ikke. Jeg dyrker sport og går i kirke sammen med venner som kæmper for at få den tilværelse de gerne vil have. Jeg har endda familiemedlemmer som gør det samme. Jeg vidste at jeg med denne forretningsmulighed kunne tilbyde dem muligheden for at opnå det jeg har.

For det andet arbejdede jeg stadig som træner og rådgiver for mange ledere inden for network mraketing. Jeg hjalp mange af dem til stor succes og jeg fik ingen uafhængig indtægt ud af det! Så jeg var den der skabte rigdom uden selv at få en del af kagen, og det synes jeg var skørt.

CS<

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:04
Tilmeldt 8. Apr 05
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:38
Om antioxidanter.

Mon ikke det hele stammer tilbage fra en artikel i The Lancet i 2002 (meget anset engelsk medical journal) der konkluderede at syntetiske kosttilskud (vi kender dem som vitaminpiller) var virkningsløse, men at ægte frugt og grøntsager, SAMT produkter, der bygger på planteudtræk incl. phytokemikalier, faktisk ER virkningsfulde. Der er to firmaer, nutrilite og et engelsk feinschmecker-firma, der også laver vidunderlige produkter.

Det er en længere historie hvordan det hænger sammen, men hvis I kender en biologilærer, så få fat i ham. Han kan forklare hvordan det virker med frie radikaler, som alle snakker om, men som ingen stemmer på, haha.

Kosttilskud, der således bygger på frugt&grønt, er kendt stof. Det er nemt at fjerne fibre og vand, og bevare alle de øvrige stoffer. Man skal jo have ''tyve pund skidt om året'' som ordsproget siger, og det ER faktisk dét, som får det til at virke. Syntetiske vitaminer er for ensidige og maven kan (måske) ikke optage dem, maver er ikke helt ens. Men plantebaserede piller er ikke mad, de er mad på samme måde som nescafe er en slags kaffe. Er de dyre, så er de godt lavet. Find nogen, der tilbyder tilfredsgaranti. I kan prøve mine, og hvis I ikke kan mærke forskel efter fx 2-3 uger, så får I alle pengene igen. Jeg kan lægge dem i en kuvert imens. Jeg har ikke åbnet en endnu.

Måske handler det ikke om at være ikke-syg, men være rask? Nå, men jeg kan snakke i timevis om et fedt emne. Nu skal I få fred. Men der findes noget, det er sjældent, dyrt og effektivt. Sådan.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)