Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er vidst ramt af Duplicate Content

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

.. på siden : aktiv3.org

Men det er " kun " på 2 undersider : her og her

De 2 sider havde 65 procent ens indhold, da der var en masse gentagelser af vores services, og en lang footer tekst der gik igen på alle sider. Oven i det , er det ikke en side jeg har brugt så meget fokus og energi på. Så derfor disse fejl.

Nu skulle det gerne være rettet ind. Så hvad jeg gør jeg nu ? Anmoder om en revurdering af hele sitet i webmaster tools ?

Grunden til at jeg spørger er at det jo kun er 2 undersider. Skal jeg så bare bede om en revurdering af disse 2 , eller hele siden ?

Takker mange gange for hjælpen !

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 20:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

.. på siden : aktiv3.org

Men det er " kun " på 2 undersider : her og her

De 2 sider havde 65 procent ens indhold, da der var en masse gentagelser af vores services, og en lang footer tekst der gik igen på alle sider. Oven i det , er det ikke en side jeg har brugt så meget fokus og energi på. Så derfor disse fejl.

Nu skulle det gerne være rettet ind. Så hvad jeg gør jeg nu ? Anmoder om en revurdering af hele sitet i webmaster tools ?

Grunden til at jeg spørger er at det jo kun er 2 undersider. Skal jeg så bare bede om en revurdering af disse 2 , eller hele siden ?

Takker mange gange for hjælpen !

Indhold som er ens på alle sider (menu, footer m.m) tæller google ikke med...

Hvis du er sikker på at det kun er to sider ville jeg vente, uden at bede om revurdering

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Jimi,

Med mindre du decideret er blevet straffet, har haft din side hacket og har malware på eller noget tilsvarende, er der ingen grund til at anmode om revurdering af siden. Du skal bare vente til, at Google registrerer at der er kommet anderledes indhold på siderne.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 21:06

Og det burde Google gøre i løbet af et par dage, du har jo lige placeret to fine links her på Amino Smile

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:06

Mine sider er slet ikke indekseret. Så det må vel være en straf ? Kan ikke forestille mig en hårdere straf da.

Jeg fik rettet op på det for 2 dage siden, og har linket til de 2 sider herinde fra også for 2 dage siden. Men det tager åbenbart noget længere tid at få dem gen- indekseret når de først har været helt ude.

Jeg venter lidt længere og ser om der sker noget.

Tak til jer begge 2 for svar :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 21:08

Jimi Hove:

Mine sider er slet ikke indekseret. Så det må vel være en straf ? Kan ikke forestille mig en hårdere straf da.

Jeg fik rettet op på det for 2 dage siden, og har linket til de 2 sider herinde fra også for 2 dage siden. Men det tager åbenbart noget længere tid at få dem gen- indekseret når de først har været helt ude.

Jeg venter lidt længere og ser om der sker noget.

Tak til jer begge 2 for svar :-)

Nye sider kan svinge meget - så det er slet ikke sikkert at du skal bekymre dig...

Hvordan er din interne linkstruktur til de to sider du omtaler?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:15

Den interne linkstruktur foregår via menuen. Resten af linksene på siderne fører hen til min hovedside aktiv3. DK.

Siderne er ikke nye. De er ca et halvt år gamle, og har været indekseret før

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 15:43

Jimi Hove:

Den interne linkstruktur foregår via menuen. Resten af linksene på siderne fører hen til min hovedside aktiv3. DK.

Siderne er ikke nye. De er ca et halvt år gamle, og har været indekseret før

Prøv at linke internt mellem dine sider - lidt ala. wikipedia, dog ikke så overdrevet som det er en gang i mellem. Link kun til samme underside én gang pr. tekst...

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:47

Jo det vil jeg gøre. Men er næppe svaret på hvorfor jeg ikke er i indekset mere.

Jeg var netop i gang med at optimere på siden, da den ikke har haft første prioritet. Men nu skal jeg lige indekseres igen, før jeg laver noget andet :-)

Tilmeldt 23. Dec 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 18:47

Find din nye cykel på Netcyklen.dk - Cykler 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)