Kære Amino brugere. Vi har igennem det sidste halve år, arbejdet med en forretningside og udviklingen af denne. Vi har prøvet at følge så mange råd og inputs som muligt herinde fra. Vores mål har været enkle: Grundlæggende ønsker vi at tilbyde et onlinebaseret bookingsystem til udlejningsmateriel og kunstnere. Filosofien er med input fra Amino brugerne blevet at konceptet skal være super simpelt, gennemskueligt og ærligt. Vi har prøvet at sammensætte vores produktpakker, priser og services ud fra denne strategi. Vi har ydermere prøvet at få lavet en super simpel hjemmeside, som gerne skulle understøtte denne strategi. Jeg søger input, feedback, ris og ros og evaluering i hvorvidt vi har haft succes med dette. Helt konkret: · Er vores produkt gennemskueligt og enkelt? · Præsenterer vores hjemmeside produktet rigtigt? Jeg ønsker egentlig ikke en dialog omkring selve produktet og det tekniske i det (altså ikke en lang debat omkring opbygningen, programmering m.v. af selve systemet.) P.s. Korrektur bliver læst denne uge. Så har i råd, erfaringer og lignende til vores koncept inden vi rigtig begynder at rulle det ud, så skyd gerne på os.
Med venlig hilsen |
Jeg vil først lige sige at det er en meget flot og professionelt udseende hjemmeside, og det ser også ud som om at i har lagt masse at kræfter i resten ar markedsføringen.
Det eneste som jeg lige fandt counter-intuitivt ved hjemmesiden er at det ikke virke åbentlyst (for mig i det mindste), at man skal klikke på billederet i jeres java menu, efter man har klikket på en af de 4 menuer, i sted for at man kommer direkt ind til pris siden, nå man klikke på pris.