Det skal siges at vi kommer fra Næstved, Sydsjælland og det er her at den skal ligge.
Cafe/Bar
Ide:
En cafe / bar som ligger vægt på mindre events.
I dags timerne torsdag, fredag og lørdag ville vi køre en mindre cafe i lokalerne. Severing af muffins, drikkevarer og evt. Sandwich.
Når vi nåede aften ville vi lukke som cafe men åbne som bar.
Vi ville primært trækker på det publikum som kom på det nu nedlagte Studenterneshus.
Vi regner med 50 personer pr. Aften. Et lille hyggeligt sted.
Standup, livemusik osv.
Vi ville lave det meget enkelt mht. Indhold og priser.
Baggrund:
Undertegnede har flere års erfaring i at lave tilsvarende events i Næstved og bag sig har undertegnede 2 tidligere bartendere.
Vi kender alle det lokale markede og har rig kontakt til de pågælende kunde grupper.
Hvad kræver det?
Bevilling:
Vi har umiddelbart 2 muligheder.
Mht. Indretning osv. Kræver det ikke meget andet end at opstøve ældre møbler og bygge en bar.
Med tiden kan man altid udvide med en mere proff. Bar. Økonomi:
Her følger et simpelt regnstykke som viser at det med al sansynlighed kan lade sig gøre.
Åbent 3 dage i ugen. 50 kunder i snit pr. Åbningsdag. =150 kunder.
Hver kunde køber 3 øl til 15.- hvoraf vi kun betaler 5.-
150 kunder * 3 øl = 450 øl pr uge.
450 øl * 4 uger = 1800 øl
1800 øl * 10.- = 18.000.-
Det er hvad vi ville kalde et minimums salg med vores erfaring.
Husleje kan klares for ca. 4-5000.- pr. Måned.
Folkene bag er villige til at arbejde gratis indtil at det giver overskud nok til at udbetale en minimums løn.
For ca. 10.000.- kan vi købe det første vare lager hjem.
Hvad mangler vi?
Vi søger en investor/lån på 50.000.-
Pengene ville gå til:
Indkskud: ca. 25.000.- Vare lager: ca. 10.000.- Bar: 5000.- Div: 5000.- Uforudsete udgifter: 5000.-
Venlig Hilsen Lasse Bartholin 2855 9332
|
Undskyld, men hvis det er en sikker investering så kan banken vel hjælpe:)?
Syntes det er lidt opreklameret at sige en sikker investering.. FOr jeg har også mange lejligheder jeg vil købe og jeg syntes selv det er en sikker investering men det syntes min bank rådgiver ikke..