|
Når man laver en google søgning - så ser rækkefølgende af hittene vel ens ud ligegyldigt, hvilken PC man sidder ved - det går jeg altså ud fra. Her tirsdag aften, googlede jeg og trykkede på første hit og så kom den "Trojanske Hest - virus". Nu googlede jeg igen, for at se nærmere på hvad det var for et hit og nu findes den ikke. Det som jeg søgte på var et navn og hittet gav et identisk resultat. Skummelt. Det jeg tænker på, er om der kan komme virus ind, som opsnapper hvad man har søgt på og når man så søger på det igen, har den lavet et hit, som når man klikker på det udløser den Trojanske Hest - lyder det helt mærkeligt ? Lone |
Google søgning
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
|
Nej, ikke nødvendigvis. Dels opererer Google med mange datacentre der ikke altid er 100% identiske, og dels er der andre personificerings-elementer i resultaterne, som f.eks. din IP, sprogindstillinger, personlig søgehistorie (men kun hvis du er logget ind på Google) osv. Så det er faktisk helt almindeligt at man ikke får det samme resultat fra 2 forskellige PC''ere - selv hvis de står på hver sin side af det samme skrivebord. |
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Bliv gratis medlem