Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til time/sagsstyring

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg leder efter et godt time/sagsstyring program. Gerne et, der kan integreres med Outlook, hvis der findes et sådan? Er der nogen derude, der har et forslag til, hvad jeg kan bruge?

Med venlig hilsen
Iben Louise

Teapot - Drawing business
www.teapot-graphics.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 14:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henviser gerne til mit eget produkt, Tasks.

Ingen Outlook integration, men det kan så meget andet :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 59
Fra  Umage Studio Skrevet kl. 14:26

Se mere på http://www.umagestudio.dk

Tilmeldt 30. Sep 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:47

Jeg bruger det som er på http://www.14dayz.com

Nemt og billigt program.

Ved ikke om det kan integreres med Outlook, men kan se at der køres noget test-halløj med kalender i øjeblikket.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:52

Jeg bruger selv Timelog som Daniel også henviser til. Jeg kan varmt anbefale det. Prisen er 60 kr pr. måned pr. medarbejder.

Der findes vist ingen direkte integration til Outlook, men de har en side der beskriver hvordan du får vist Timelog direkte i Outlook (dog stadig ingen rigtig integration)

Med venlig hilsen
Dennis Milandt

Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:22

IbenLouise:

Hej

Jeg leder efter et godt time/sagsstyring program. Gerne et, der kan integreres med Outlook, hvis der findes et sådan? Er der nogen derude, der har et forslag til, hvad jeg kan bruge?

Med venlig hilsen
Iben Louise

Vi bruger mehoo til alle vores web baserede projekter og tids registrering, vi er rigtigt glade for det, det kan kan vist trække noget ical ud af mehoo til deadlines osv så vidt jeg lige har forstået, har dog aldrig prøvet at gøre det.

http://meeho.dk/

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 23:46

IbenLouise:

Hej

Med venlig hilsen
Iben Louise

Den hopper jeg også med på da jeg leder efter et system til timeregistrering (og afrapportering) i stedet for mit hjemmebryggede excel ark med 20 faner og udskrivning via cutepfd (det må kunne gøres nemmere og med bedre overblik). Også gerne via Outlook

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 23:58

Bent, du må gerne kontakte mig direkte hvis du vil uddybe hvordan en Outlook-integration skal/bør fungere. Det er ikke et krav jeg nogensinde har hørt om før fra brugerne af Tasks, men hvis det er så vigtigt et selling point, skal man da være et skarn hvis man afviser det :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Østjylland
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 123
Fra  Plustech Skrevet kl. 00:17

Hej, jeg skriver lige nu på et tidsregistrerings system og kunne da godt tænke mig at hører hvad du mener med integration med outlook - er det kontakt databasen du tænker på eller kalenderdelen. kunne godt tænke at hører lidt mere om dine tanker. Det kunne også være at det var lettere at guide dig til det rigtige program hvis du uddyber lidt.

Lige nu har jeg ingen planen om integration med outlook. Mit program er mest tænkt til eget brug og nogle få konsulenter som har ytret samme krav som jeg selv, da jeg ikke har fundet et program som lever op til mit krav om at være simpelt at bruge, nogle dage skal jeg registrere kunder/del projekter mange gange pr. dag, og da skal det bare være nemt.  

/Jørgen

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 00:27

Uffe Fey:

Henviser gerne til mit eget produkt, Tasks.

Ingen Outlook integration, men det kan så meget andet :)

Det ser godt nok nice ud Yes.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)