Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mediernes skyld???

Side 6 ud af 8 (71 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal få lov at debattere med dig selv kære Lone ;) Vi bliver aldrig enige.
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 13:26
Dimitri:

Okay. Det er jeg sgu ked af. Helt reelt.

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 14:20
Dato: 13-10-2006 07:31:39 Forfatter: Lone S. Hansen Dimitri:
...

Du skal på hovedet i seng, uden aftensmad, unge mand.

Hørt.

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Skrevet kl. 14:27
Dato: 13-10-2006 11:35:29 Forfatter: Dimitri Hardorff
''Ved du hvad? Det beviser bare, at du ikke er voksen nok, til at håndtere det ansvar, som din højtelskede ytringsfrihed er''

- Du er åbenbart ikke voksen nok til at skrive et sagligt debaitindlæg.

''Ikke bange for noget.''

- Der er masser jeg er bange for, hvor har jeg skrevet jeg ikke er bange for noget? Udpeg det venligst :)

''Tramper på millioner af menneskers følelser, for at vise hvad jeg kan''.  Det er grænsende til infantilt.''

- Endnu engang bevis på dine manglende evner til at skrive et sagligt debatindlæg.

''Det er virkelig pinligt og jeg krummer tæer på dine - og som meddanskers, egne - vegne.''

- Du har ret, holdninger og opførsel som din er direkte pinlig.

''I øvrigt, må jeg slå en høj latter op, når du bedyrer at du ''Ønsker Guds fred'', til dem der kalder dig ''perker'' eller ''nigger'', men boycotter en kvinde der kalder dig ''nazist''.''

- En høj latter :) Igen et tegn på din useriøsitet og det viser netop hvad du beskylder mig for, ''at trampe på andre menneskers følelser''. Lidt pinligt Lone :)

Hvorfor skulle jeg hjælpe en kvinde der kalder mig nazist? Og har jeg sagt at jeg vil hjælpe de pågældende mennesker der kalder mig racistiske ting? Nej vel, så læs lige hvad jeg skriver FØR du taster :D

''(hvilket hun så i øvrigt ikke gjorde).''

- Det var netop også det jeg skrev Lone :) haha Igen må jeg opfordre dig til at læse hvad jeg skriver FØR du taster.

''Hvordan gør det din reaktion anderledes end nogle af de muslimske landes?''

- Jeg brænder ikke flag, ødelægger ambassader, yder hærværk, truer, kræver at folk kommer i fængsel, skal jeg fortsætte? ;)

''Du truer med at boycotte Anne, fordi hun kaldte dig Nazist, et muslimsk land boycotter danske produkter fordi vi roder rundt, med en lortepind i deres religion og så bliver du snerpet og klamrer dig til ytringsfriheden?''

- Vi er lige blevet enige om at hun ikke kaldte mig nazist, enig? ;) Vi roder ikke rundt med en ''lortepind'' (fint udtryk btw.), vi fastholder vores ret til at sige vores mening.

''og så bliver du snerpet og klamrer dig til ytringsfriheden?''

- Dette er et tegn på at du er hidsig og ikke ved hvad du skal skrive :)

''Du skal på hovedet i seng, uden aftensmad, unge mand.''

- Gerne, kommer du med? ;)

Hvis du kalder dig voksen og moden, har jeg ikke noget imod at leve på ønskeøen :)

Ovenstående er den værste gang l... jeg til dato har læst på Amino. Værre gang metadebat fyldt med hånlig og barnagtig stikkeri skal man lede længe efter.

Det kan da ikke være dine "evner" til at slå koldt vand i blodet og forholde sig til det skrevne, der har gjort dig til moderator.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 14:28
Ja, når du ikke kan komme med saglige argumenter kære Lasse, kan du altid stikke til folk :) Dygtigt.

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Skrevet kl. 14:34
Dato: 13-10-2006 14:28:27 Forfatter: Dimitri Hardorff Ja, når du ikke kan komme med saglige argumenter kære Lasse, kan du altid stikke til folk :) Dygtigt.

"Saglige argumenter"? Jeg gengav din besvarelse til Lone. Den er så rigelig argumentation i sig selv.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 14:34
Hvis du har lyst til at overtage min titel som moderator, skal du da være mere end velkommen. Ret henvendelse til Thorborg, og giver han lov - så værsgo ;)

Titler siger mig intet.

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 14:35
Kære debattører,

Uanset om vi er enige eller ej, var det så ikke en ide at stoppe den personrelaterede debat nu?

Med venlig hilsen

Lars C

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Og så var det også slut med at debattere med Lasse :)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Dato: 13-10-2006 14:34:34 Forfatter: Lars C
Kære debattører,

Uanset om vi er enige eller ej, var det så ikke en ide at stoppe den personrelaterede debat nu?

Med venlig hilsen

Lars C

Der er desværre nogle mennesker der ikke kan holde sig til sagen, og er for barnlige... ;)

Side 6 ud af 8 (71 indlæg)