Jeg er ved at undersøge hvor mange af jer herinde der kan mærke finanskrisen
|
Jeg satte omsætningsrekord i november på salg af mobiltelefoner, så jeg tror at danskerne køber nye mobiltelefoner uden at tænke på finanskrisen.
Jeg er ved at undersøge hvor mange af jer herinde der kan mærke finanskrisen
|
Jeg satte omsætningsrekord i november på salg af mobiltelefoner, så jeg tror at danskerne køber nye mobiltelefoner uden at tænke på finanskrisen. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Til det spørgsmål kunne det være rart at vide, hvorfor du undersøger det? Hvad skal svarene bruges til? Er det blot en debat eller almindelig nysgerrighed? |
Jeg mente god ide af start selv |
Det kommer jo i allerhøjeste grad an på hvad du har tænkt dig at starte med. Lidt flere informationer om hvad du vil være selvstændig som, ville nok give nogle kvalificerede bud. Iøvrigt lader det til at finanskrisen (nogle banker undtaget) har nået bunden, og at der kan forventes fremgang fremover. Efter min opfattelse findes der ikke et bedre tidspunkt at starte op på, hvis du ser realistisk på markedet og kender dit område og konkurrenter. God vind. |
Køb ren argan olie her
Jeg vil start min egen butik med salg af modetøj fra ulande, Have lidt brugeskunst + egen hjemmelavet glaskunst og malerier.
|
Normann Ok, så kom vi lidt tættere på. Min vurdering, uden at jeg har mere end almindeligt kendskab til de varegrupper, vil være: Start op stille og roligt med modetøjet og vær beredt på IKKE at tjene penge på det. Det kommer naturligvis an på hvilket modetøj og fra hvilken kultur, hvis det er kulturelt orienteret. F.s.a. Brugskunst og Malerier, så er det også nogt du via en hjemmeside kan starte sideløbende med anden beskæftigelse. jeg har for nyeligt fået lavet nogle unikke ting hos en glaskunstner, og der snakkede vi om, at en del pusterier er lukket de seneste par år, da der ikke er forretning nok og priserne for gas (til brug for ovn) er meget høje. Så mit forlsag ville være at starte op som "fritidsbeskæftigelse" ved siden af andet job og gennem en periode skabe et netværk af kunder der finder dine ting interessante og så håb på du via pressen kan få noget ud af at sende pressemeddelser ud om dine produkter. Håber du kan bruge det til noget.
|
Køb ren argan olie her
Jeg er gået konkurs med mit selskab, lukket produktionen ned, fyret 2 smede - En konkurrenten har kopieret ALT - købt 5 års salgs og indkøbsfakturaer samt 2 mdr. ansat den ene af mine tidligere smede.. Om konkurrenten kan man sige at han har udnyttet et hul, så han selv kunne få gang i hjulene. - han har endvider også fordel af en høj egenkapital.. min kasse var lukket i - der var ikke mere. Er ved at finde ud af om jeg skal starte forfra (oyhhh) eller finde fast job og få nogle kollegaer at være sammen med til daglig.. |
Hej mp Det er en kedelig historie. Jeg var selv ude for, for nogle år siden, at der var nogle medarbejdere der stjal hele konceptet, så jeg kender den følelse du står med. Det tog mig efterfølgende et par år at komme ovenpå igen, efter at være blevet snydt af nogle andre også, men heldigvis med support fra venner og familie, så lykkedes tingene igen og er på rette vej. Jeg kender intet til din branche, men jeg har nogle ideér til min branche, som kræver noget materiel som jeg tror smede skal lave. Det er en stor succes i udlandet, og hvis du ønsker det, så vil jeg gerne give dig informationerne kvit og frit til den type produkter, så du evt. via en hjemmeside, kan komme i gang igen. Det er ting der kan laves i fritiden, og derfor være et godt supplement til et evt. job. Produkterne er ikke at finde her i Europa, og dem der fremstiller det (meget enkle ting) sælger direkte fra USA til næsten 100 lande. Da det indeholder en del stål. så koster det naturligvis en bondegård at sende fra USA, og der er derfor gode muligheder for at lave tilsvarende i Europa. Skriv en besked til mig hvis du ønsker at få lidt gang i iværksætterfølelsen igen :-) Det skal nok gå! |
Køb ren argan olie her