Jeg skal i forbindelse med mit studieophold skrive en opgave og da jeg under mit ophold var temmelig involveret i Iværk06 og har jeg tænkt mig at tage udgangspunkt i Iværk06 da der er temmeligt meget materiale tilgængeligt. selv erjeg iværksætter og kunne godt tænke mig at høre jeres uforbeholdne mening om Iværk06 Mit indtryk under planlægningen, var at mange af de firmaer jeg kontaktede reklamerede med, at de støtter iværksættere, i virkeligheden ikke er interesserede i iværksættere. Så min opfattelse er at det er politisk korrekt at sige det men der mangler handling bag ordene. Mange markedsfører sig som om de virkelig hjælper iværksættere, men fakta er noget andet. Hvad er jeres indtryk af Iværk06? Har messen fat i den lange ende? Hvilke initiativer kunne lokke flere attraktive udstillere til så der ligeledes kom flere gæster? De bedste hilsner den trætte studerende |
Hej Frisk!
Faldt tilfældigt over dit indlæg her til aften.
I NordicCall havde vi en stand på Iværk06 - vores fokus er bestemt rettet mod iværksættere.
Jeg tror nok du har ret i at det næsten er blevet "politisk korrekt" at holde med iværksætteren,
men jeg tror nu også at rigtig mange virsomheder mener noget reelt med deres ord - også de
lidt større virksomheder kan faktisk have action bag deres holding om at fokusere på iværksætterne.
Vi er selv en mindre virksomhed - vores kerneprodukt er levering af telefonpasning, og vores
primære målgruppe er iværksætterne: Travlhed præger en iværksætters hverdag, og vi mener
oprigtigt at vi kan hjælpe med at give en iværksætter en mindre presset hverdag, og samtidig
give ham/hende mulighed for at sikre at alle de nye kunder der skal lære den lille nye virksomhed
at kende, rent faktisk også kan få kontakt via et telefonopkald.
For at vende tilbage til messen så havde vi et godt udbytte - vi fik talt med en masse spændende
mennesker, og mange lærte os at kende.
Jeg tror det står klart for alle som var på messen - som besøgende og udstillere - at antallet af
besøg i år, SLET ikke er på det niveau som er ønskværdigt, og vel også nødvendigt for at messen
har en brugbag fremtid.
Jeg håber at MultiData vil afsætte væsentlig flere midler til markedsføring af Iværk07. Danske iværksættere
kan uden tvivl få et stort udbytte af messen - og det er kun et større antal besøgende der kan
være med til at få udstillerne til at skabe en endnu bedre og mere spændende messe de kommende år.
Faldt tilfældigt over dit indlæg her til aften.
I NordicCall havde vi en stand på Iværk06 - vores fokus er bestemt rettet mod iværksættere.
Jeg tror nok du har ret i at det næsten er blevet "politisk korrekt" at holde med iværksætteren,
men jeg tror nu også at rigtig mange virsomheder mener noget reelt med deres ord - også de
lidt større virksomheder kan faktisk have action bag deres holding om at fokusere på iværksætterne.
Vi er selv en mindre virksomhed - vores kerneprodukt er levering af telefonpasning, og vores
primære målgruppe er iværksætterne: Travlhed præger en iværksætters hverdag, og vi mener
oprigtigt at vi kan hjælpe med at give en iværksætter en mindre presset hverdag, og samtidig
give ham/hende mulighed for at sikre at alle de nye kunder der skal lære den lille nye virksomhed
at kende, rent faktisk også kan få kontakt via et telefonopkald.
For at vende tilbage til messen så havde vi et godt udbytte - vi fik talt med en masse spændende
mennesker, og mange lærte os at kende.
Jeg tror det står klart for alle som var på messen - som besøgende og udstillere - at antallet af
besøg i år, SLET ikke er på det niveau som er ønskværdigt, og vel også nødvendigt for at messen
har en brugbag fremtid.
Jeg håber at MultiData vil afsætte væsentlig flere midler til markedsføring af Iværk07. Danske iværksættere
kan uden tvivl få et stort udbytte af messen - og det er kun et større antal besøgende der kan
være med til at få udstillerne til at skabe en endnu bedre og mere spændende messe de kommende år.