|
Amino get-together i Aalborg
... ehm, jeg mener Dobbelt A ;) |
Hej Jens Det lyder som en go ide, jeg er ihvertfald klar. Mvh Regin |
Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento
|
Hvis vi snakker en weekend eller fredag er jeg også interresseret.. :) ( godt nok bor jeg ikke lige i Aalborg mere men kan nu godt lide byen og jeg er der engang i mellem da jeg har en del bekendte der ;) ) / Torben |
Jeg vil da lige friske denne tråd op og inviterer til træf i Aalborg den 28/1 kl 1400 til en superb kop kaffe på Café Behag din smag. Adresse: Maren Turis Gade 5 9000 Aalborg |
Hej Jens, Vi er en flok Aminoer som mødes en gang i måneden til Aminotræf. Jeg kan se at der er flere i denne tråd som ikke er medlem. Vi holder møder med oplæg, sidste gang var i mandags hvor Hans Stokholm Kjer var på besøg for at fortælle om pressemeddelelser. Var det ikke noget? Smid mig en mail hvis i vil på mailinglisten... (carsten.net@gmail.com) Men bortset fra det kunne jeg nok også køre en tur til Aalborg en fredag eftermiddag. Jeg skriver foreløbig den 28. i kalenderen. mvh Carsten |
_ Tak for heads up Carsten. Vi ses da til jeres næste møde |
![]() Nu bliver vi forhåbentlig ikke alt for mange, for det er temmelig lille cafe... |
|