EN eller anden underlig årsag kom jeg til at tænke på hvor grim en palle tager sig ud i butikken kan vi ikke finde en løsning der gør den værdig som et inventar i en butik bør gøre?
På Iværksættermessen havde en stand møbleret med stortmalende paller, stablet i stakke, og med masser af varer ovenpå. Den sorte farve gjorde en vældig forskel.
Du kommer nok ikke uden om at en palles udformning, men som Annete Sand nævnte så hjælpe farve/maling meget. En anden ide er at få fat på noget solidt bøjelig materialer, måske stof, eller solidt karton, skåret til at have samme højde som en palle, og så viklet rund om pallen for at skjuler den som en skammel for de vare der er ovenpå. Samme princip som bord dug, bare rundt om pallen, isteden for ovenpå og hele vejen ned til gulvet.
Hvis det skal være rigtigt fancy, så kunne du også få lavet en firkant træ-ramme til at putte rund om pallen. med siderne sat sammen med hængsler så det er let at fjerne og sætte på, nå en ny palle med vare skal ind. .
EN sort palle med hjul og en ramme med hængsler til at sætte uden om?
Så kan jeg forestille mig at man kunne lave et hyldesystem således at man kan stå ude på lager og fylde vare op og derefter køre dem derekte ind i butikken.?