Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min nye site :)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak :) Helt klart nogle gode ting at tage fat i!

Fra Kbh S
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 13:47

Ok design, dog mangler det stadig forbedringer vil jeg mene....

Fx er der noget med margin ved overskrifter og brødtekster der ikke hænger helt sammen - Derudover synes jeg du skal overveje at få lavet din topmenu om, da den er lavet i Flash - Dog kun hvis søgemaskiner har en betydning for dig eller ej, for Flash menuen er skidt for Indeksering af sites.... Så du vil ikke blive så populær i søgeresultater...

Anyway, lige mine 50 cent...

Mvh Nicky Christensen
http://www.i-creative.dk

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 14:42

Generelt fint side...

Der var dog to ting som faldt mig ind da jeg gennemlæste den.

Jeres URL repræsentere ikke den side man er på - f.eks hedder kontakt siden /index-6.html og ikke /kontakt . Men det går jeg ud fra er et easy-fix.

Ellers bryder jeg mig ikke om at billeder på en side er standard "amerikanske" coorporation billeder, som f.eks. billedet under fremtid og kontakt.

Det er jo tydeligvis ikke Jer - i er fra Vojens sikkert meget pæne mennesker - stå ved det i stedet for og vis det i jeres billeder ;)

Thats my 2 cents...

/ Janus

Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 59
Fra  Umage Studio Skrevet kl. 14:48

Rigtig fint site grafisk... men igen tag lige fat i tekstforfatteren ;)

Se mere på http://www.umagestudio.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 22:30

Flot site, men jeg må lige fortælle 1 ting:

Nemlig, at der lige gik et par sekunder før jeg opfattede at det var hjemmesider, du lavede!!!

Først så jeg dit logo med kronen (flot logo) og så så jeg ned på billedet af en kvinde, der spiser et æble og ordet slankning. Og der konkluderede mit hjerne/førstehåndsindtryk at det her var noget helse-noget. Det passede lige sammen med det helsebilled og et logo med en krone på!

...... hmmmm! Det er ikke meningen! Ved ikke om det kun er mig der oplever det?

Det er en rigtig flot side - MEN jeg har personligt behov for at der bliver proppet noget mere "webdesigner" eller "dette firma laver hjemmesider!" ind. Måske skulle din introduktion fylde noget mere?! Det er som om at øjnene ryger direkte ned til projekt kassen med det samme.

Og teksten må lige kigges igennem igen!!! Der er lidt mange bommerter. Fx søger man ikke med uforpligtigende ansøgninger, det er uopfordrede ansøgninger Wink og sådan nogle skal lige rettes.

:-) Dorthe

Tilmeldt 7. Oct 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:40

I tilfælde af brugeren af en eller anden mærkelig årsag nu ikke skulle have aktiveret flash, så er der godt nok en menu i bunden, men hvem bemærker lige den på første besøg? :D

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 22:42

Dorthe Kornerup:

Flot site, men jeg må lige fortælle 1 ting:

Nemlig, at der lige gik et par sekunder før jeg opfattede at det var hjemmesider, du lavede!!!

Først så jeg dit logo med kronen (flot logo) og så så jeg ned på billedet af en kvinde, der spiser et æble og ordet slankning. Og der konkluderede mit hjerne/førstehåndsindtryk at det her var noget helse-noget. Det passede lige sammen med det helsebilled og et logo med en krone på!

...... hmmmm! Det er ikke meningen! Ved ikke om det kun er mig der oplever det?

Det er en rigtig flot side - MEN jeg har personligt behov for at der bliver proppet noget mere "webdesigner" eller "dette firma laver hjemmesider!" ind. Måske skulle din introduktion fylde noget mere?! Det er som om at øjnene ryger direkte ned til projekt kassen med det samme.

Og teksten må lige kigges igennem igen!!! Der er lidt mange bommerter. Fx søger man ikke med uforpligtigende ansøgninger, det er uopfordrede ansøgninger Wink og sådan nogle skal lige rettes.

:-) Dorthe

Så kan det vist ikke siges meget bedre. så lægger mig ind på dette godt indlæg fra DortheWink klokken er mange så undskyld jeg sådan masser mig på.

kennBig Smile

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)