Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iBarter

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

så er iBarter efterhånden kommet godt igang. Jeg vil i den anledning give et aminotilbud til de interesserede, da jeg kan se, at der har været en del inde på siden fra amino op til lanceringen, og mange også har givet feedback, hvilket har været påskønnet )

Tilbuddet lyder på yderligere 3 måneders rabat og gælder til og med fredag den 20. oktober.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 15:31
Jeg synes, at jeg stadig mangler oplysninger om hvor mange tilmeldte der er med. Du er blevet spurgt om det af flere kunne jeg se efter gennemlæsning af div. indlæg. Du svarer dog med at du nok skal skaffe det man skal bruge, men det kan du jo ikke give nogen garanti for. Så må vi snart se medlemslister som man kan på absi.dk

Jeg synes det virker som en mulighed for min virksomhed, og dine priser virker fornuftige, hvis ellers netværket er stort nok. Men jeg vil jo aldrig melde mig til uden at vide hvad man får tilgang til for sine penge

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:41
Hej!

Vi er både medlem på Absi og Ibarter, og jeg må dog sige, at der er lang vej

endnu for iBarter, idet Absis medlemsliste er betydelig større samt spredt

over betydelig flere brancher.

Indtil videre må jeg sige, at Ibarter-medlemsskabet skuffer i forhold til Absi.

Peter

Tilmeldt 25. Jul 06
Skrevet kl. 15:42
Hej Dennis,

Medlemsliste bliver offentligt tilgængelig indenfor et par uger. Indtil da kan jeg sige, at vi har fået godt 40 medlemmer siden lanceringen 1. september, og der er da også begyndt at komme lidt gang i handlerne, så det vækster meget pænt

Netværket er selvfølgelig ikke stort nok efter godt en måned, men det er også derfor vi belønner dem, der er med fra starten med gode tilbud udover de fordelagtige priser, for hurtigt at nå en kritisk masse.

Tilmeldt 25. Jul 06
Skrevet kl. 15:47
Hej Peter,

Vi regnede heller ikke med at kunne nå konkurrentens medlemstal efter en måned. Jeg er ked af, at du synes at medlemskabet skuffer pt., men jeg vil anbefale vores efterspørg en vare funktion, hvis du ikke kan finde det du efterspørger i netværket pt. Jeg tager lige kontakt til dig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:50
Hej Jacob!

Ja...oki...håber også, at der kommer lidt mere geografisk spredning med hensyn til

medlemmerne.

Lige nu er  medlemmerne vel mere eller mindre koncentreret om Københavnsområdet.

Peter

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:13
Bare lige for at overtage din tråd, var det så en ide at en håndfuld af os (midt)jyder fra amino gik sammen og startede et netværk herovre? Jeg savner personligt nogle netværk for/af iværksættere  fra lokal området (mit lokal område består i mit hovedet af området Viborg, Hanstholm, Aalborg og Esbjerg...ja ret stort men koncentrationen herovre er jo også mindre)

Kunne det mon have interesse? Hvis nu der er et par stykker her der viser interesse kunne vi starte en tråd om det og gå sammen en håndfuld om at lave det og starte det op, det behøver jo ikke være mega fancy til at starte med og i starten kunne vi i teorien køre det helt uden omkostninger.

Til Jakob: Jeg syntes det lyder spændende men er ikke intresseret i at bruge penge på et for mig utestet koncept, giv Amino deltagere 3 mdr. gratis prøve periode, hvis så dit netværk viser sig sit værd og skaffe nogle salg hjem der kan retfærdig gøre udgiften er jeg sikker på at folk fortsat vil være medlemmer og betale kontingent.

Fra Horsens
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 72
Fra  A&B Industri-Service Skrevet kl. 23:38
Hej "mcsolutions" fra mig jyske indvandrer.

Det er svært at tie stille når der er grund til det modsatte.

Jeg kom til Jylland i 1963 for at medvirke til at indføre edb-teknologi, som dengang kun var under opbygning på Als og i Århus. Det var ikke let med de her jyder, for det var jo dyre sager og folk til at passe "dyret" var umulige at skaffe, hvis ikke man var villig til at give mere hyre end i København. Jeg forstår godt at man var/er betænkelig, for Jylland har i mange perioder været et fattigt område. Nu er det et vækstområde. Men det går alligevel lidt langsommere herovre end derovre. Det er godt nok for det hele skal jo ikke være ens. Mit råd til dig er at du må ikke være for betænkelig eller bange for at tage fat på emner der fungerer rigtigt godt ovre hos de andre. Også nabolandene har flere handelsnetværker med mange hundrede eller mange tusinde virksomheder tilsluttet. Det nye handelsnetværk er endnu med sutteflaske - så vær lige lidt god ved barnet. Så er der et andet handelsnetværk der lige er blevet 3½ år og rundet 500 medlemmer og indtil nu handlet for 100.000.000,- kr. Vi var hurtigt tilmeldt det første og er i disse dage ved at kvæles i successen. Der sker ikke noget ved at melde sig til. Der sker kun noget når du melder dig til og begynder at handle. Du skal ikke forvente at der kommer købere uden du selv arbejder med dine kommende kunder, nogen som du bare ringer til og handler med - for hvor går de ellers hen og bruger deres barterkroner? Vær bevidst om at de bedste handler er byttehandler for når man kan bruge sine varer som betaling (ligesom i de meget gamle dage), så rykker det både på varelageret og man sparer de kontanter midler.

Du må gerne ringe mig op - jeg skal nok hjælpe og opmuntre. Hilsen, Bent, A&B

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:00
A&B: Jo jeg kigger skam meget intresseret på de her netværk, indtil videre har mit salg foregået via mund til mund refferencer og det fungerer da også udemærket, vi har et par enkelte store kunder (fortune 500, banker, mv.) men som det efterlyses før vil en mere systematisk måde at skaffe kunder på være meget rar. Men igen i det store hele lærer vi jo at i b2b drejer det sig om at skabe en håndfuld gode kunder som man opbygger gode relationer til.

Jeg overser ligeså stille og rolig dine kommentarer om Jylland ... jeg har boet på "Øen" i en periode og vil ikke bytte for noget i verden :P

God vind
      Mikkel 

ps. burde nok få lavet en signatur med mit navn i så folk ikke behøver kalde mig "mr. mcsolutions"

Tilmeldt 25. Jul 06
Skrevet kl. 08:04
Hej Mikkel,

Bent er inde på noget af det rigtige. Vi er ikke interesserede i at give en 3 måneders gratis prøveperiode, da det vil føre til, at vi får en række passive medlemmer, der ikke aktivt bruger netværket og handler men blot afventer salg. Så derfor vil vi ikke gøre det - men tak for inputet :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)