Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domænelovgivning salg og køb af domæner hvordan skal den forståes

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

jeg er ordblind

Nå sorry ... det lignede bare et ekstremt tilfælde af jeg-gider-ikke-læse-mit-indlæg-igennem-før-jeg-poster ..

Mikael christiansen:

hvad betyder taver ?

Det er jysk gøre-form af  `at tabe´ Wink

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:41

Mikkel Mikjær Christensen:

Mikael christiansen:

jeg er ordblind

Nå sorry ... det lignede bare et ekstremt tilfælde af jeg-gider-ikke-læse-mit-indlæg-igennem-før-jeg-poster ..

Mikael christiansen:

hvad betyder taver ?

Det er jysk gøre-form af  `at tabe´ Wink

Det er okSmile

Venlig hilsen

Mikael

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:49

Frank Hellerup Madsen:

Mikael christiansen:

Registranten må ikke reservere, registrere og opretholde registreringer af domænenavne alene med videresalg eller udlejning for øje,

Hej Mikael,

Jeg har lige fremhævet det væsentligste ord i den stump vilkår, du citerede. Det er kun, hvis man registrerer domæner alene med det formål at sælge dem, at man bryder reglerne. Dvs. enhver smart domænehaj kan smække minimalt indhold på siden og omgås reglerne.

Jeg vil tro, at reglerne kun kan bruges mod dem, der køber domæner og straks sætter dem til salg - eller køber stakkevis af domæner og sætter dem til salg på et tidspunkt uden at der har været indhold på dem.

Hej Frank Hellerup Madsen

Med har forstået nu vidste man i betænkelig grad laver ekstrem minimal indhold på siden og sætter den til sælg efter kortere tid overtræder man loven .

Enkelte gange har jeg blandet mig skrevet , at køb og salg af domæner ikke er lovligt .

Nu kan jeg se nogle gange har det været et godt råd især de gange der intet indhold har været på siden eller de par gange der har været under 20 ord., har det været et godt råd

Jeg vil ikke ringe til dk-hostmaster.dk og anmelde dig ,vidste jeg kan se du direkte ikke overholdes loven, men skrive i tråden til dig der skal lidt indhold på siden og vidste det sættes for hurtigt , til salg overtræder man .loven.

Man skal jo vide dk-hostermaster.dk og andre kan se hvad der skrives i debatten herpå amino.dk

Takker mange gange for dette gode råd Frank

Venlig hilsen

Mikael

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)