Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Debat om overskrifter

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm, jeg tror egentlig at Jeres ønske om at hjælpe, vil være spildt. Den tid i kommer til at bruge, vil ikke være det værd.

De overskrifter som er helt ude i hampen, som fx. "HJÆÆÆLP!!!", vil ofte have et ligeså dårligt indhold som overskriften. Udover dette, er der en stor mængde indlæg som kunne bruge en hjælpene hånd med overskriften, men de får det meste hjælp alligevel og jeg tror ganske enkelt ikke Jeres investering i tid (selvom det måske er gratis), kan betale sig.  

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:53

Tak til alle jeres gode kommentarer.
At programmere noget er desværre lidt ud i fremtiden, da vi som sædvanligt har mega travlt på den front.
Men jeg tænker over det!
Tak igen :-)

Dbh Martin

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:35

Her er et eksempel på det jeg snakker om http://www.amino.dk/forums/t/75614.aspx

Overskriften er intet sigende og det samme er indholdet. Dermed er det nytteløst at hjælpe, selvom tanken er god nok.

Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 12:44

Hvis vi nu er mange der ser denne tråd, så er vi også mange der nu ved det og kan fortælle det til vedkommende, som opretter en tråd. Derefter kan han/hun ændre det. Det er jeg i hvert fald gjort et par gange.

Det er ofte ikke gjort i en dårlig mening, men fordi brugeren ikke tænker over det.

Så jeg anbefaler at vi alle hjælper hinanden, og fortæller brugeren det, hvis det er en dårlig overskrift.

En anden mulighed er at gøre opmærksom på det, når man skal oprette en tråd. Så kunne de måske minimeres lidt.

Dbh Per

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:51

Hej Per

God idé. Det vil jeg bestræbe mig på fremover.

Michael

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:59

Hej Martin

I kunne jo eventuelt starte med at skrive:

"Lad overskriften hjælpe dig til flere svar og bedre respons"

ved feltet hvor man skriver overskriften, så vil folk automatisk få en reminder. Der vil gvietvis ofte være nogle der finder deres overskrift er passende og andre der er tilfredse med at få forslag på en ny. Men prøv at se om I ikke kan undgå den administrative byrde ved at give folk en reminder før de skriver overskriften.

Køb ren argan olie her

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:07

Lagersalg123:

Hej Martin

I kunne jo eventuelt starte med at skrive:

"Lad overskriften hjælpe dig til flere svar og bedre respons"

ved feltet hvor man skriver overskriften, så vil folk automatisk få en reminder. Der vil gvietvis ofte være nogle der finder deres overskrift er passende og andre der er tilfredse med at få forslag på en ny. Men prøv at se om I ikke kan undgå den administrative byrde ved at give folk en reminder før de skriver overskriften.

Det gjorde jeg for et par dage siden :-)

Dbh Martin

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 13:24

Jeg tror jeg ville skrive teksten (Lav sætning der beskriver dit indlæg så godt som muligt, det giver de bedste svar)

næsten øverst sammen med teksten

Brug formen herunder for at skrive en besked. Klik på "Ok" knappen for at publicere indlægget.

Lav teksten med fed skrift - anden farve

- sæt evt. et * ved teksten og det samme nede ved selve overskriften

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 18:56

Dyrebilen.dk:
Det er klart for mig at overskrifter som hjælp! og lign. kan have brug for en længere titel, men jeg tror mere det bunder i at man ikke kan se i hvilken gruppe indlæggene hører under, når man som jeg, der er en doven svinehund, kun læser de første 5-10 nyeste indlæg. 

Meget enig. Det er irriterende ikke at kunne se kategorien.

/Miriam

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)