Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uforbeholdne meninger søges

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot hjemmeside der virkelige   får en  lyst til at købe et smykke , hjemmesiden virker troværdigt på mig .

Når jeg klikker på ynde og kommer til forside links kommer denne url

http://www.ynde.dk//index.php?main_page=index  skulle det ikke være www.ynde.dk

Kontaktsiden ville jeg opsætte en kontaktformular , så kan man skrive til dig fra en offentlige computere .

Kun dansk på dansk del og kun engelske  tekst på engelske del , det forvirre mig med 2 sprog på samme side , jeg skal bruge lidt længere tid på at forstå hvad der står på de sider der står 2 sprog på  og jeg har sværere ved at danne mig et overblik på disse sider.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:42

Hej Marie.

Lige et par hurtige input, udover det de andre allerede har kommenteret.

1: Synes personligt at din indkøbskurv er meget lille og umiddelbart svær at få øje på.

2: Når man putter en ting i kurven (med buy now knappen) og derefter trykker "back to shopping", så bliver man sendt helt ud på forsiden, hvor der ikke er nogen produkter og skal derefter bevæge sig ind på undersiderne igen. Det virker lidt irriterende. Bruger man i stedet "add this to my cart" knappen og derefter trykker på "back to shopping", så bliver man sendt tilbage til produktsiden, for det produkt man lige har puttet i kurven.

Det er lidt forvirrende at to knapper, der i teorien har samme funktion, hedder noget forskelligt og at man efterfølgende bliver smidt forskellige steder hen på siden.

3: Den boks der er nederst på dine sider med kontaktinformationer osv., virker alt for stor efter min mening, idet det kun er en minimal del af den der rent faktisk er udnyttet. Jeg ville personligt passe den til så den var lidt mindre.

Har desværre ikke alverdens tid lige nu, så det blev kun til et meget hurtigt kig og gennemgang, men det var umiddelbart hvad jeg lige faldt over, som jeg ikke kan se er nævnt allerede. Ellers en fin side og jeg ønsker dig al mulig held og lykke med den.

De bedste hilsner

Amaris

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:59

Hej Marie

Flot side, tillykke.

Jeg ville foretage følgende:

1. Dankort logoerne på forsiden. De skæmmer mere end højst nødvendigt, og alle der shopper i DK forventer det er tilgængeligt, så ingen grund til at reklamere og "ødelægge" billedet.

2. Priser skriv DKK 359,00 istedet for DKK 359. Det skaber lidt mere visuel balance i prisen.

Mvh

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)