Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uforbeholdne meninger søges

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Så er min lille webshop endelig oppe at køre, og jeg har desperat brug for nogle friske øjne på butikken.

Hvis du har 2 min. tilovers, så besøg os på

http://www.ynde.dk

og giv mig din helt ærlige mening om butikkens struktur, design, informationer m.v.

På forhånd tusind tak for hjælpen!

Marie

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 15:40

Hej Marie,

Jeg har lige kigget lidt på siden. Den ser meget godt på. Når jeg kommer ind på siden, er jeg ikke i trivl om at det er smykker du sælger.

Jeg kunne dog godt bruge:

Når jeg går ind på fx. smykkeundersiden, så savner jeg en købsknap - Jeg kan ikke købe direkte fra den side - Det vil jeg gerne kunne.

Når jeg er inde på hver enkelt produkt, så synes jeg du skal rette teksten på købs knappen så den bliver dansk.

Jeg savner oplysninger omkring fragt på forsiden - Jeg kan selv rigtig godt lide at jeg bliver oplyst om fragten så hurtig som muligt - Specielt når du nu har gratis fragt - På forsiden med det

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 15:43

Hej Marie,

Allerførst, synes jeg din shop er rigtig nydelig og fin.

Dog er mine øjne ikke så superglade for den lille tekst - hvid/grå på sort baggrund er ikke så nemt læseligt i den størrelse.

En anden ting, der ikke er heldig, er sammenblandingen af engelsk og dansk på siden. Enten må du have en ren dansk side eller en ren engelsk side, men du kan ikke blande tekst og knapper mellem sprogene. Det forstyrrer helt vildt og efterlader brugeren med et indtryk af sjusket arbejde. Og hvis du sjusker med din shop, hvad sjusker du så ellers med? Lav en "sprog" knap på siden, så man kan vælge engelsk og så få serveret hele dynen på engelsk, men bland det ikke. Du har allerede flagene, så det kan ikke være meget arbejde, der mangler.

Knappen: Kunder.... Hvorfor har du den? Der er vel ingen grund til at logge ind eller registrere sig, INDEN man handler? Iøvrigt, tror jeg at alle ejere at webshops vil give mig ret i, at man ikke skal bede kunden om at logge ind/registrere sig først, men lade dem gå direkte til kassen og betale, hvis de vil det. Deres registrering vil foregå UNDER købet og ikke FØR købet.

Det var hvad jeg lige kunne komme på.

Held og lykke med det!

Flemming

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:51

flot website--indbydende jeg får lyst til købe et smykke til kæresten. og modellen er et skår--det er måske dig selv?

mvh flemming 

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 15:52

min korte mening :-)

1. fjern introsiden - den spilder kun kundens tid, og så er billederne endda lidt for hårdt komprimerede

2. gør Dankort-logoerne mere synlige (så kunden straks ved, at det er NEMT at handle her!)

3. oversæt knapperne (sign up, add to cart, prev, next m.fl.)

4. få en købsknap direkte ved produkterne i listerne.

5. Hvorfor også engelsk, sælger du (eller planlægger du at sælge) til udlandet også?

Ellers er det en pæn butik, med flotte produktfotos - må den få stor success Smile

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 16:38

Kære Flemming

Ha ha, nej det er ikke mig selv, der har stået model...

Du skal være meget velkommen - jeg er sikker på, vi har et smykke, din kæreste vil blive rigtig glad for :-)

/Marie

Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 16:40

Hej alle

Tusind tak for jeres ærlige meninger! Det er virkelig en stor stor hjælp. Jeg vil tage jeres kommentarer til efterretning med det samme.

Send mig en kort email, hvis I har fået lyst til at købe noget i butikken - en julegave måske - så skal jeg sørge for, at I får noget rabat som tak for hjælpen.

/Marie

Fra Virum
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:10

Hej Marie

Brugte lige 2 minutter på din hjemmeside. Har ikke læst de forrige indlæg, så det kan være noget af nedenstående går igen. (jeg måtte skynde at skrive min oplevelse ned, imens den var i frisk erindring.)

Her er min konstruktive kritik, til din ellers meget fine shop.

1. Syntes den sorte baggrundsfarve er lidt "hård" prøv evt. at tone den sorte lidt.

2. Vær konsekvent med dit navn og anvendelse af punktummer YNDE / Y.N.D.E (og eventuelt en forklaring på navnet)

3. Ved ikke om det er min skærmopløsning (1600x1200 på 15") men fonten kunne godt tåle en lidt større str. og evt. en lettere nedkogning - der er meget tekst. Kan den engelske version fjernes i den danske version. I øvrigt står menuerne på i den engeleske version på dansk.

4. Gætter på det er dit cms/webshop skabelon, men det giver lidt knas med blandingen af dansk/engelsk (eks. Buy now)

5. Mellemrum imellem DKK og pris (pt. ser det således ud DKK349

Det var mine hurtige input. Glemte indledningsvis at rose dig/jer for de fine smykker og fine og overskuelige webshop. Al held og lykke fremover.

Venlig hilsen Jacob 

Arkitektur, for din skyld.

www.norlingandersen.com

Fra København NV
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:34

Hey Marie

Rigtig fin shop. Er enig i de andres betragtninger. Har kun ganske få småting jeg synes kunne pynte.

- Forsiden mener jeg (som han-køn) ikke er nødvendig. Kan være kvinder har det anderledes og bliver mere interesserede af at se den flotte (men for mit vedkommende ligegyldige) forside.

- På den forside som er den første kunden ser, skal du uden tvivl fortælle højt og flot om mulighed for dankortbetaling (jeg handler aldrig på sider uden) og at du har fri fragt. Essentielt at kunden ved det inden for få sekunder.

- Den sorte baggrund er måske lige mørk nok.

- På din "butiksforside" står der "Beskrivelse-" hvorfor "-"?

- På din tilbudsside har du nogle øreringe hvor man sparer ca. 10% / 40 kr. Skriv besparrelsen.

- Den grå boks i bunden som gentager menuen og viser dankort logoet er meget stor. kan den ikke bare være en linje som i toppen?

Det er småting. Kunne sagtens fristes til at handle i din shop som jeg ser den nu.

Held og lykke med fremtiden

Vh Søren

Læser på Copenhagen Business School, og interesserer mig for iværksætteri, men er endnu ikke selv sprunget ud som selvstændig.

Fra København NV
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:36

og en hurtig tilføjelse:

din valutaknap er ikke så anvendelig når man ikke kan skifte væk fra kroner...

Læser på Copenhagen Business School, og interesserer mig for iværksætteri, men er endnu ikke selv sprunget ud som selvstændig.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)