Hej alle, Jeg er ved at etablere en netbutik til min virksomhed, og mine kunder er primært det offentlige samt andre B2B-kunder. Dog vil det ikke kunne udelukkes at der også vil blive lidt salg direkte til privatkunder. Mit spørgsmål går på om det er lovligt kun at anføre priser ekskl. moms ? Dette vil være det mest relevante, eftersom hovedparten af kunderne som sagt er erhvervsdrivende på den ene eller anden måde. Jeg er klar over, at der naturligvis skal "skiltes" med at priserne er ekskl. moms, men er det nok? Mvh Claus |
Skal jeg vise priser inkl. moms
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
Så længe du gør opmærksom på at priserne er uden moms, så skulle der ikke være nogen problemer der. Mvh Peder |
Hej, Det er faktisk lidt forskelligt ![]() Mvh Claus |
|
Ja, det var også min tanke, men det kan mit shopsystem så ikke lige håndtere... ![]() |
MEN hvis man bruger vores shop står priserne med OG uden moms for lige at være sikker på at folk har forstået det.. Mvh |
Ja, jeg mener også at det er mere ligetil når der udelukkende handles B2B, men i mit tilfælde kan private også handle - det vil bare ikke ske så tit, da det ikke er mine primære kunder. |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)