Jeg har denne shop men vil gerne have jer aminoer til at kaste et kritisk blik på denne, hvad er godt og hvad er noget lort. Hvad kan der laves om efter jeres mening og hvorfor (bare kort) Tak for hjælpen ![]() |
Tjek lige min shop good or bad ??
Peter Søe
www.computerland.dk, vi har måske din nye computer !
Lige et par hurtige ting der kan gøres bedre. Bruge nogle færre farver - der er lidt for meget farvelade over siden som den er nu. Derudover så savner jeg en side der fortæller lidt om firmaet, ikke nødvendigvis det helt store, men bare det mest basale. |
Så kom der lige en OM OS på siden, var det ikke noget i den retning du efterlyser Mikkel ? Hilsen Peter |
Peter Søe
Det ville være rigtig fint med større billeder, når man klikker på det lille billede ved hver vare. De bliver en lille smule større end dem der er vist ved beskrivelsen, men ikke ret meget. F.eks. vil den bærbare Acer Ferarri gøre større indtryk hvis den blev blæst op i stor størrelse, så hesten på den gule baggrund bliver rigtig tydelig :-) |
Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk
Men jeg synes det er trist at designet er ligesom så mange andre webshops i Danmark - Kedeligt!! Et design jeg synes der er fedt og overskueligt er pixmania.com De har nok også brugt lidt flere penge på design, men jeg er ikke i tvivl om at det hjælper. |
Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk
Hej Kim. Det er der også på nogle af billederne, men det er ikke alle billeder vi får der er større end de str. der popper op desværre. Syntes nemlig også at de gerne må være lidt støre så man rigtig kan se dem. Peter |
Peter Søe
Design er desværre lidt svært da det er en shop fra scannet, og der er lidt begrænsninger på hvad de kan efter hvad jeg ved ![]() Peter |
Peter Søe
Du skal lige have ændret dit øverste afsnit "Om os hvem er vi". Det ser lidt lurvet ud med så sammenpresset en tekst, som det første der møder øjet. Måske du helt skal fjerne denne tekst, og lade "Om os" være til venstre i menuen. Et billede af dagens tilbud og lidt salgsagtig slogantekst som: Når du bruger ComputerOutlet får du...blabla" ville være mere relevant på den plads. Tillige skal du kun bruge "Om os" eller "Hvem er vi" som overskrift - ikke begge to! Som du selv skriver, har I anvendt en skabelon - og da I vil være billigere end de andre, skal I jo heller ikke lugte langt væk af eksklusivt design...så det tror jeg er fint nok. Dog vil jeg mene, at det kunne være fornuftigt for jeres seriøsitet, lige at få løbet jeres "Infomenu/afdeling" igennem for stavefejl og knudret sprog. Det er ikke alfa-omega for jeres salg - men måske alligevel - netop på grund af troværdigheden ved god og korrekt tekst. Hvis du vil have det gjort hurtigt og effektivt, kan jeg løbe siden igennem for jer. Men du spurgte om siden ellers holder...Og det gør den;-) God vind! Mvh. René |
Hej René Så er det ændret lidt i det hele så det er lidt mere overskueligt, det er altid svært at se sådan noget når man bare sidder og ser på det dag ud og dag ind. Det er nok derfor at jeg ikke har kunne se de fejl, men de er jo ret indlysende så takker mange gange for dit kritiske blik. Peter |
Peter Søe
Nu skal du bare lige have din overskrift rettet på forsiden...en simpel tastefejl tror jeg ![]() René |