Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medlemmer til advisory board søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har besluttet at 2010 skal være det år Sikkerhedseksperten ApS for alvor bliver en succes. Det skal være slut med at forsøge at blive den bedste... nu skal der knokles så jeg bliver den bedste!.

Men jeg kan ikke gøre det alene, jeg mangler en masse kompentencer og jeg ser ikke alt med mine to øjne. Derfor vil jeg gerne starte et advisory board, (4 personer) der mødes 1 gang hvert kvartal og arbejder sammen en hel dag.
Som verden er drejet sammen lige nu, så kan jeg give 2000 kr. per møde per person, samt dække transport udgifterne. Som omsætningen stiger er jeg meget åben for at betale mere, men dette er status for nu. Du skal forvente at møderne tager 7-8 timer per gang.
Er du hamrende dygtig og ved du vil kunne give en masse, men mener at 2000 kr. er for lidt, hører jeg gerne fra dig alligevel. Så må vi tage en snak om mulighederne.

Jeg søger 3 personer, da jeg allerede har fundet den ene, og deres profiler kunne se således ud:

Markedsføring (online/offline):
Det mest optimale ville være hvis du har masser af ideer og er innovativ i din tilgang. Alternativt kan det også være en kommunikations "mand", eller SEO "mand" (må altså meget gerne være kvinde) :)

Produkt
Produkt udvikling, lancering m.m. Du behøver ikke at have kendskab til mit marked (sikkerhed), men skal have erfaring med at samle produkter, fjerne produkter og lancere nye.

Økonomi
Ja, det siger næsten sig selv. Revisor/bogfører.

Advokat
Denne person har jeg allerede fundet.

Overstående er meget overfladisk beskrevet, mest af alt fordi jeg ikke vil sætte mig 100 % fast!.

Det vigtigste for mig, er egentlig at du kommer med et positivt livssyn og er med på at skabe synergi for alle parter i gruppen. Vores møder skal skabe energi og positivitet.... samt en masse mål og resultater :)

Ud over alt det overstående, så kalder vi en spade for en spade og en skovl for en skovl. Dermed ikke sagt, at du kun skal kunne finde ud af at fortælle sandheden når det er skidt, men bestemt også når det er godt.

Glæder mig rigtig meget til at hører fra dig. Til info foregår møderne i Gørding (v.Esbjerg) og med mindre vi skal hente anderledes inspiration, bliver det her hver gang.

Kontakt mig på info@sikkerhedseksperten.dk  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

...senere

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået flere henvendelser, alle meget interessant. Håber flere kontakter mig,.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Boysen

Håber at du finder de kompetente folk, du mangler. Er dog sikker på, at dit nye medlemsskab af Amino i Esbjerg også kan hjælpe dig lidt videre. Der er både en SEO-mand, 2 bogholdere og en projektudvikler. Desuden et par stykker med en kreativ årre.

Du får info om gruppen senere i denne uge. Håber vi ses d. 9/12 kl. 8.30.

Michael Kousgaard

Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sikkerhedseksperten ApS.

Din søgning efter bestyrelsesmedlemmer og sammensætning af bestyrelse er meget klassisk;

Økonomi, jura, markedsføring og kendskab til produkter/ydelser..!

I sig selv, er det ikke noget galt med din sammensætning, men er din/Jeres vision at 2010 skal give det store gennembrud (et år hvor tingene sikkert ikke kommer af sig selv), skal du/I nok også tænkte lidt anderledes, og eventuelt udvide bestyrelsen med personer vis hardcore kompetencer er udarbejdelse og realisering af strategier. Og gerne profiler som ikke kender branchen, og som dermed (og gerne helt urimeligt meget) udfordrer direktionen/ledelsen til at opnå resultater og sikre af aftalte handlinger udføres rettidigt.

Hvis du ud for hver profil du pt. søger, kan opsætte 3-5 begrundelser for hvorden den enkelte profil bidrager til udarbejdelse og realisering af din/Jeres vision, - ja, så er det stadig de rette profiler du søger. Hvis ikke, så skal du nok lave en ny behovs -og profilanalyse.. Fokusér på at din vision/strategi skal realiseres, fremfor hvilke profiler der er "nice to have" i bestyrelsen.

Din forventning om at bestyrelsen/advisory board'et skal indeholde passer af positiv energi, at man kan kalde en skovl for en skolv, og så samtidig været resultatorienteret, passer desværre ikke sammen;

Forventer du at virksomheden skal være resultatorienteret, må du også indse/acceptere at bestyrelsen skal være lige så - Og som du sikkert har erfaret, så skal man være hårdt, fokuseret, målrettet og konsekvent for at drive en god forretning. Dermed ikke sagt at der ikke skal være god stemning, respekt og synergi i bestyrelsen - Dette må bare aldrig overskygge fokus, der altid skal handle om at tjene penge, penge og endnu flere penge.

Dette indlæg er ikke en kritik at din søgning, men blot lidt uddeling af erfaringer..

Hilsen Thor

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thor

Og tak fordi du deler!

Thor Mønsted:
Din forventning om at bestyrelsen/advisory board'et skal indeholde passer af positiv energi, at man kan kalde en skovl for en skolv, og så samtidig været resultatorienteret, passer desværre ikke sammen;


Tror måske vi går forbi hinanden her, min forventning er mennesker der ser muligheder og ikke forhindringer. Jeg ønsker ikke gamle sure mænd :)

Det kan være mit indlæg lugter af nice to have, men tro mig der er gjort mange tanker bag de profiler jeg søger. Jeg har ikke ville beskrive dem her i dybden, da jeg helt sikkert vil have fået færrer henvendelser.

Desværre mangler jeg fortsat en profil med produkt erfaring og ikke mindst en profil med erfaring fra branchen. Især en med branche kendskab er vigtig og de mennesker jeg har stukket til, har desværre haft for travlt.
Derfor har jeg været ude og spørge flere, og sammensætter gruppen en gang i Januar.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)