Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Mit navn er Line, og jeg er ny her på siden. Jeg er mor til 3, snart 4 skønne unger - Asger, Ellen, Hanna og....

Jeg er uddannet lingvist og har i flere år arbejdet med at undervise på et sprogcenter.

Nu er tiden så kommet til at gøre lidt mere ud af en af mine store passioner - nemlig det at sy. Derfor har jeg lavet en e-shop, hvor jeg sælger børnetøj i mit eget design.

Jeg har købt en scannet-løsning og har så efterfølgende - igennem rigtig mange aftener - fået sat en rigtig flot hjemmeside op, synes jeg selv.

Nu kommer så næste skridt - hvad med markedsføringsdelen? - Er der nogle der har nogle gode råd til den side af sagen - eller til min hjemmeside iøvrigt, vil jeg blive meget glad!

Mange hilsner

Line Falkenberg/byFALKENBERG.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:38
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:40
Hej Line

Jeg vil bare sige velkommen til og give Hans fuldstændig ret...

Ellers prøv at søge lidt på Amino efter adwords, så kommer der rigtigt mange guldkorn frem!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:45
> Google Adwords er svaret på dine drømme.

Det er jeg ikke helt enig i. Google AdWords KAN være EN ud af mange svar på dine drømme. Jeg vil meget advare dig mod at satse alt for meget på et enkelt, meget omskifteligt medie, som AdWords. det er muligt at det kan være en god løsning for dig, men sats for guds skyld på meget mere end det, for du har ingen mulighed for at forudsige hvor lang tid frem ti tiden AdWords vil være godt for dig. Fra den ene dag til den anden kan AdWords blive helt uaktuel for dig - enten fordi de hæver priser urimeligt, indfører nye regler der umuliggør dine kampagner med dem eller noget helt andet. Pointen er: Læg aldrig alle dine æg i en kurv! :)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:56

Helt enig. Min erfaring fra bl.a. Bog & idés e-handel fortæller mig:

1. Søgemaskineoptimering
2. Adwords
3. PR
4. Affiliate aftaler
5. Barter aftaler (reklame bytte)
6. engodsag.dk - skal jeg jo sige, men mener det også! :-)

Fortsat god dag.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:03

En god tommelfingerregel er, at din forretning skal kunne overleve hvis EN marketingkanal falder bort fra dag til dag. Så hvis f.eks. 70% af dine kunder kommer fra søgemaskineoptimering, AdWords eller en anden enkeltstående kanal så er det meget farligt. Hvis ingen marketingkanaler derimod overstiger 10-20% kan de fleste overleve hvis det falder bort

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:11
OK - jeg retter mit svar til:

Google Adwords er pt. det bedste enkeltstående svar på dine drømme.

I øvrigt er jeg 10000% enig i de andre kloge ord i denne tråd.

Men hvis du gerne vil have nogle kunder i din butik i en fart - så skal du købe nogle gode søgeord på Adwords.

mvh Hans

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:20
Det også en god idé at have med i sine overvejelser, at børnetøj er et rigtig populært marked.

På Google AdWords er der stor konkurrence om at ligge forrest på "børnetøj", så det gælder om at finde de ord, de andre måske ikke har tænkt på. På den måde kan du måske få det til en rigtig god klikpris.

Husk at det ikke altid nødvendigvis er en fordel at betale meget for at ligge øverst i det blå felt eller øverst i højre side. Hvis du ligger på f.eks. side 2, kan det godt være du ikke får ligesom mange besøgende, men du betaler også mindre for det og du får måske ovenikøbet også en bedre købsrate. Min erfaring siger mig at folk der bladrer videre til side 2 og videre, at de virkelig leder efter noget og læser alle annoncerne.

Hvis du har brug for hjælp til at opsætte det, vil jeg meget gerne hjælpe dig. Ganske gratis - skal vi kalde det et amino tilbud?

Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 13:07
Hej Line,

Jeg synes overordnet at det er en fin hjemmeside du har fået "syet" sammen. Kan sagtens være at vi finder noget spændende til vore sønner Asger og Malthe :)

Jeg læste en lignende tråd, hvor jeg synes der kommer oplysninger frem der kunne være meget nyttige for dig. Tommy (fra den tråd), til eksempel, synes jeg er inde på meget af det rigtige for at nå netop din målgruppe. F.eks. er det vigtigt at opbygge en kundedatabase, hvorfor også Netbaby.dk måske kan laves aftale med, hvor man får lov (læs: køber) at annoncere i deres udsending af nyhedsbrev.

Og så held og lykke med forstående familieforøgelse (og forretningen)

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 18:15
Hej!

Først tusind tak for alle de gode råd og ideer - jeg er virkelig overvældet over, at så mange har svaret.

Jeg har faktisk allerede allieret mig med Adwords - og forsøger nu at pejle mig ind på, hvilke søgeord der giver mest.

Jeg har ikke indtryk af, at det giver så meget endnu - måske skal jeg bare være tålmodig!

Men er der overhovedet nogen, der læser disse små annoncer i højre side? - vi læser jo trods alt fra venstre på disse breddegrader.

Atter vil jeg sige mange tak for alle de gode råd.

Mange hilsner

Line Falkenberg/byfalkenberg.dk

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)