Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Mit navn er Line, og jeg er ny her på siden. Jeg er mor til 3, snart 4 skønne unger - Asger, Ellen, Hanna og....

Jeg er uddannet lingvist og har i flere år arbejdet med at undervise på et sprogcenter.

Nu er tiden så kommet til at gøre lidt mere ud af en af mine store passioner - nemlig det at sy. Derfor har jeg lavet en e-shop, hvor jeg sælger børnetøj i mit eget design.

Jeg har købt en scannet-løsning og har så efterfølgende - igennem rigtig mange aftener - fået sat en rigtig flot hjemmeside op, synes jeg selv.

Nu kommer så næste skridt - hvad med markedsføringsdelen? - Er der nogle der har nogle gode råd til den side af sagen - eller til min hjemmeside iøvrigt, vil jeg blive meget glad!

Mange hilsner

Line Falkenberg/byFALKENBERG.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:38
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:40
Hej Line

Jeg vil bare sige velkommen til og give Hans fuldstændig ret...

Ellers prøv at søge lidt på Amino efter adwords, så kommer der rigtigt mange guldkorn frem!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:45
> Google Adwords er svaret på dine drømme.