Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

evt forslag til viderudvikling af nye side

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

mht. mine fremtidige konkurenter, er det heldigvis ikke samme koncept, så jeg vil slå en let og elegant bue uden om alle de her firmaer der sælger fashion t-shirts.

nok om det,

dit tilbud virker meget indbydene, men planen var at starte ud med en mindre elegant shop hvis jeg må tillade mig at sige sådan, og efter salget havdet skredet lidt frem, ville jeg med glæde investere alle de 10.000 kr i en super fed e-shop løsning, men lige nu står jeg mere eller mindre og har smidt 1500 kr ud af vinduet, og det er j også en slags penge DESVÆRRE.

jeg må simpelthen tage ved lære af det her, og aldrig begå samme fejl igen,

men ellers tak for tilbuddet lige pt, må jeg nok være ærlig og sige

Mvh

Mark

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 16:53

Mark B:

Hej Maeolstrom,

Det du siger, at du kunne gøre det bedre selv, hvis det er så elendigt som det nu er, vedkommende påstod at have fået 12 til eksamen,

kan det måske lade sig gøre at få refunderet beløbet på nogen måde  ?

Mvh Mark

Tror desværre ikke du kan få dine penge tilbage. Han har trods alt leveret et produkt, selv om det ikke lever op til dine forventninger.

Næste gang skal du være bedre selv, til at være med i den kreative proces. Kom med eksempler fra andre shops på hvad du kan lide og ønsker.

Og så er det bedre at se referencer på udført arbejde at at se et eksamensbevis. Big Smile

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 16:57

Som de andre også påpeger, så er din webshop ret stuck "in the 90's " Sad

Hele den snak omkring, at du har givet 1500 ville jeg glemme lidt. Ring til ham og brok dig, og hør evt. om du kan få pengene tilbage. Hvis ikke, så drop det og kom videre. Under alle omstændigheder - tænkt fremad!

Skal du have en god webshop bliver det sgu' svært at komme under 10.000 kr selv. I hvert fald, hvis du ikke selv har de tekniske kundskaber til at lave dele af sitet selv. For som flere andre også påpeger, så er der altså rigtig hård konkurrence her på nettet

Jeg har sat en webshop op, med alt det grundlæggende for en kunde. Kunden sprang dog imidlertidigt fra inden jeg var nået så langt i processen. Du kan se den her:

http://5ed173ed40f7533b9fc7680237ee05cbbe64cf0e.web11.temporaryurl.org/

Har du lyst, så kan du købe denne side af mig for en slik. Den er lavet i Joomla og så kan du efterfølgende få fat i en joomla-guru, som du nok skal betale i hvert fald 8-15 timer for at få shoppen tilpasset dine behov. 

Under alle omstændigheder held og lykke med projektet.

Fra Gentofte
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 16:57

Hej igen per,

ja, altså jeg må nok æde den den her gang, hvor surt og ærgeligt det end er.

jeg syntes ellers jeg havde givet rimelig godt med hints og ledetråde fra andre shops osv, men det var åbenbart mere end hvad hans kompetencer kunne kapere ; /

en skam man er så naiv til tider.

jeg vil forsøge en køre lidt på endnu og se hvad jeg kan få ud af det,

Mark

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 16:58

Mark B:

Hej Maeolstrom,

Det du siger, at du kunne gøre det bedre selv, hvis det er så elendigt som det nu er, vedkommende påstod at have fået 12 til eksamen,

kan det måske lade sig gøre at få refunderet beløbet på nogen måde  ?

Mvh Mark

Hej Mark

Vedkommende har fået 12 i eksamen.. hvilken eksamen og hvor har han taget denne henne? VUC eller lign. eller mener han sin svendeprøve som elektriker? Tror ikke du får nogen som helst herinde på Amino til at give det stykke arbejde et 12 tal.. Forstå mig ret, jeg prøver ikke at gøre grin med nogen her, men jeg tror altså du er blevet ført bag lyset. Prisen er sådan set 'ok' for du kan ikke regne med at få meget bedre til den pris. Hvis det skal laves specielt til dig, netop fordi det er Dandomain - så skulle det da være en som allerede har lavet et fedt design som kan tilpasses.

Jeg vil umiddelbart tro at nogen herinde fra kunne udføre et stykke arbejde som kunne accepteres til omkring 3-4.000 kr. men jeg ved det faktisk ikke. Se altid referencer når du indhenter tilbud.

Fra Gentofte
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 17:00

Hej rasmus,

Tak for opbakningen.

ja, jeg vil forsøge at få det ud af det jeg nu kan, om ikke andet har jeg vel med andre ord fået lidt erfaring.

Men ang. dit tilbud må jeg nok desværre takke nej lige pt. selvom det er meget pænt af dig : )

Mvh

Mark

Fra Gentofte
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 17:03

Maelstrom,

det har du ret i, jeg burde havde været mere opmærksom, men det vil jeg være fremover !

det var dog en svendeprøve han påstod.

men der er ikke andet for end at glemme den her episode og komme videre, 3.000-4.000 lyder meget fornuftigt, i hvert fald en pris jeg vil se om jeg kan hente hjem.

Tak for indslaget : )

Mark

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:05

Mark B:
Men ang. dit tilbud må jeg nok desværre takke nej lige pt. selvom det er meget pænt af dig : )

Det sgu' ikke pænt af mig. Jeg forsøger skam bare at sælge et produkt, som alligevel ikke blev solgt Cool

Men held og lykke med det. 

Fra Gentofte
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 17:09

Rasmus;

om ikke andet så tak for indslaget ; )

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:20

Mark B:

Hej Rasmus,

mht. mine fremtidige konkurenter, er det heldigvis ikke samme koncept, så jeg vil slå en let og elegant bue uden om alle de her firmaer der sælger fashion t-shirts.

nok om det,

dit tilbud virker meget indbydene, men planen var at starte ud med en mindre elegant shop hvis jeg må tillade mig at sige sådan, og efter salget havdet skredet lidt frem, ville jeg med glæde investere alle de 10.000 kr i en super fed e-shop løsning, men lige nu står jeg mere eller mindre og har smidt 1500 kr ud af vinduet, og det er j også en slags penge DESVÆRRE.

jeg må simpelthen tage ved lære af det her, og aldrig begå samme fejl igen,

men ellers tak for tilbuddet lige pt, må jeg nok være ærlig og sige

Jeg vil også lige gøre opmærksom på at vi ikke laver designs til DanDomains shop system. Vores pris på 9.995 er inkl. design, samt hosting og betalingsgateway første år (værdi mere end 2000). Ved DanDomain kommer du hurtigt til at slippe 500 om måneden. Vi bruger open source systemet Magento så her er der ikke en månedlig "leje". Så hvis du bare overvejer at lægge 4000 for et design (+ de omkring 6000 DanDomain skal have første år), ja så ligner det faktisk meget hurtigt vores pris.

Men pøj pøj med det, om end det er dyre lærepenge.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)