Hej Rasmus, mht. mine fremtidige konkurenter, er det heldigvis ikke samme koncept, så jeg vil slå en let og elegant bue uden om alle de her firmaer der sælger fashion t-shirts. nok om det, dit tilbud virker meget indbydene, men planen var at starte ud med en mindre elegant shop hvis jeg må tillade mig at sige sådan, og efter salget havdet skredet lidt frem, ville jeg med glæde investere alle de 10.000 kr i en super fed e-shop løsning, men lige nu står jeg mere eller mindre og har smidt 1500 kr ud af vinduet, og det er j også en slags penge DESVÆRRE. jeg må simpelthen tage ved lære af det her, og aldrig begå samme fejl igen, men ellers tak for tilbuddet lige pt, må jeg nok være ærlig og sige
Mvh
Mark |
Mark B:Hej Maeolstrom,
Det du siger, at du kunne gøre det bedre selv, hvis det er så elendigt som det nu er, vedkommende påstod at have fået 12 til eksamen,
kan det måske lade sig gøre at få refunderet beløbet på nogen måde ?
Mvh Mark
Tror desværre ikke du kan få dine penge tilbage. Han har trods alt leveret et produkt, selv om det ikke lever op til dine forventninger.
Næste gang skal du være bedre selv, til at være med i den kreative proces. Kom med eksempler fra andre shops på hvad du kan lide og ønsker.
Og så er det bedre at se referencer på udført arbejde at at se et eksamensbevis.