Hej alle super aminoer !
Jeg er igang med at opstarte en E-shop med tekstil vare, hovedsagligt T-shirts og hættetrøjer. jeg har i øjeblikket en designer til at hjælpe mig og indtil videre ser det sådan her ud : http://1750822.shop13.dandomain.dk/shop/frontpage.html den er ikke færdig endnu, og jeg har ikke super meget forstand på administartionen endnu, men jeg håber i kan hjælpe mig med eventuelle forbedringer eller kommentare, råd tips osv
JEG ER ÅBEN OVERFOR ALT så længe temaet er en kontrast til royal blå : )
Med venligste jilsner
Mark Bennike |
Kære Mark,
Jeg ved hvor meget det betyder at få nogle skulderklap undervejs i et projekt, men min holdning er også, at det vil være at gøre dig en bjørnetjeneste, at give dig good feedback på dit site.
Designet minder om de sider der blev lavet i 90'erne. Det er kedeligt og ikke særlig indbyende. Alt i alt fremstår sitet ikke professionelt, og det er en forudsætning for at du vil kunne sæge varer via sitet.
Du bør efter min mening hyre en anden designer, som kan hjælpe dig med, ikke bare at tilrette det nuværende design, men simpelthen starte fra bunden og lave et helt ny design til dig. Det vil koste nogle penge, men de vil være godt givet ud, da det nuværende design arbejder imod dig, og ikke for dig.
Beklager den meget negtiv feedback, men jeg mener oprigtigt, den er fuldt ud berettigtet, og den er givet i den bedste mening.
Rikke