Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

evt forslag til viderudvikling af nye side

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle super aminoer !

Jeg er igang med at opstarte en E-shop med tekstil vare, hovedsagligt T-shirts og hættetrøjer.

jeg har i øjeblikket en designer til at hjælpe mig og indtil videre ser det sådan her ud :

http://1750822.shop13.dandomain.dk/shop/frontpage.html

den er ikke færdig endnu, og jeg har ikke super meget forstand på administartionen endnu,

men jeg håber i kan  hjælpe mig med eventuelle forbedringer eller kommentare, råd tips osv

JEG ER ÅBEN OVERFOR ALT så længe temaet er en kontrast til royal blå : )

Med venligste jilsner

Mark Bennike

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 15:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Mark,

Jeg ved hvor meget det betyder at få nogle skulderklap undervejs i et projekt, men min holdning er også, at det vil være at gøre dig en bjørnetjeneste, at give dig good feedback på dit site.

Designet minder om de sider der blev lavet i 90'erne. Det er kedeligt og ikke særlig indbyende. Alt i alt fremstår sitet ikke professionelt, og det er en forudsætning for at du vil kunne sæge varer via sitet.

Du bør efter min mening hyre en anden designer, som kan hjælpe dig med, ikke bare at tilrette det nuværende design, men simpelthen starte fra bunden og lave et helt ny design til dig. Det vil koste nogle penge, men de vil være godt givet ud, da det nuværende design arbejder imod dig, og ikke for dig.

Beklager den meget negtiv feedback, men jeg mener oprigtigt, den er fuldt ud berettigtet, og den er givet i den bedste mening.

Rikke Tongue Tied

Fra Gentofte
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 15:52

Hej Rikke,

Din feedback er skam ikk enogen skam fordi den er negativ, jeg har dog ikke betalt så meget for den her omgang,

landet står sådan at jeg ikke har 10.000 kr til at få den designet. men jeg kan godt give dig ret i at den ser uproffensionel ud,

findes der et alternativ ?

skal jeg skifte designer med det samme, eller prøve at få ham til at ændre det ?

Mvh

Mark : )

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 16:06

Hej Mark

Jeg vil give Rikke ret i at dette design ikke rigtigt virker.

Jeg ser især tre ting som jeg ikke mener er i orden.

• Baggrunden ved menulinjen samt din venstre kolonne
  • Dit logo/topbanner
  • De to store knapper (er f.eks. ikke engang samme størrelse)

Det må være op til dig om du vil skifte designer eller give ham en chance mere. Han må kunne sige om han kan gøre det bedre.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Gentofte
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 16:15

Hej per,

Jeg har kigget lidt rundt,indtil videre har det jo ikke været helt spildt for der er kommet vare i butikken (way to go).

Han mener man er meget begrænset designmæssigt i dandomains løsninger.

Under dandomain kunde referencer er der en hel liste med eksempler på webshops, nogle er mere basale end andre.

hvis jeg kan finde et eksempel på en god men simpel løsning. tror du så det ville være for meget at forlange at få ham til at starte forfra?

har trods alt betalt ham en pris på 1500 .-

Mvh

Mark

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 16:18

Hej Mark,

Jeg er glad for det ikke slog dig helt af kurs :-)

Jeg vil mene, det er muligt at lave et design for under 10.000 kr. af en god kvalitet. Spørg evt. herinde under freelancer om der er nogen, som er interesseret i at lave et design.

Jeg synes, du skal skifte designer, fordi designet helt basalt er udført i en meget dårlig kvalitet, som ikke giver indtryk af, at det kun er et spørgsmål om for lidt tid brugt på designet, men for lidt talent fra din designers side.

Havde du fået lavet et udkast til dit website som var udfærdigt, men lækkert, ville man stadig kunne se om designet havde potentiale. Min mening er, at den sorte sandhed må være, at selv efter diverse rettelser ikke det ikke ende med et godt resultat. 

SMil

Rikke 

Fra Gentofte
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 16:37

Hej Rikke,

igen, du har helt ret i det du siger.

men er der ikke et hvis krav på hvad man kan forvente til en pris på 1500 kr ?

han påstod han havde fået 12 en sin svendeprøve, det var nok det der lokkede.

så det var simpelt hen penge lige ud ad vinduet ? : /

vh

Mark

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 16:39

Hej Mark

Du finder aldrig ud af hvad det kunne være blevet til hvis du ikke smider de penge efter et ordentligt design.

Det din nuværende designer har lavet hører fortiden til, og selv jeg som absolut ikke er ferm udi webdesign m.m., kan uden at lyve, sige at jeg kunne lave det bedre selv... det siger ikke så lidt!

Du skal samtidig tænke på, at den shop vil have en sindsyg lav konverteringsfrekvens for besøgende som besøger den fra fx. adwords eller andre steder. Det betyder i sidste ende at du måske kommer til at skulle ligge 4-5x så mange penge til reklame, som hvis du havde en flot side.

Jeg ville ihvertfald have mine betænkeligheder mod at ligge penge i sådan en butik.

Held og lykke med hvad du end beslutter dig for.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:40

Mark B:

Under dandomain kunde referencer er der en hel liste med eksempler på webshops, nogle er mere basale end andre.

hvis jeg kan finde et eksempel på en god men simpel løsning. tror du så det ville være for meget at forlange at få ham til at starte forfra?

har trods alt betalt ham en pris på 1500 .-

Du får hvad du betaler for. Vi tager 9.995,- for vores mindste produkt og vi outsourcer vel og mærke al design og udvikling. Vores designer alene bruger typisk mere end 25 timer og oven i dette kommer så udviklertimerne (som er noget nær det samme).

Jeg må give de andre her i tråden ret. Hvis du vil sælge t-shirts er du altså oppe i mod følgende:
http://www.smashingmagazine.com/2009/11/20/showcase-of-online-t-shirt-stores/

Spørgsmålet er nok lidt dit scope. Hvis du er tilfreds med at sælge et 1-3 t-shirts om måneden skal du endelig bare fortsætte ud af samme tangent, men vil du mere med din shop, bliver du nødt til at tage den alvorligt. Spørg dig selv inderst inde. Ville du lægge dine dankort oplysninger i en shop som ser ud som din???

Prøv også at regne på den timeløn du ender med at give din designer og spørge dig selv om du selv ville arbejde for denne timeløn.

Håber du kan tage de hårde ord Wink

Fra Gentofte
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 16:46

Hej Maeolstrom,

Det du siger, at du kunne gøre det bedre selv, hvis det er så elendigt som det nu er, vedkommende påstod at have fået 12 til eksamen,

kan det måske lade sig gøre at få refunderet beløbet på nogen måde  ?

Mvh Mark

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)