Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online Forum

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal lave en hjemmeside, der kun indeholder et forum.

Det skal helst være gratis eller billigt, og nemt at bruge.

Kom gerne med nogle forslag til hvilke slags i har gode erfaringer med!

Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 175
Fra  Survee ApS Skrevet kl. 09:17
Fra Denmark
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 148
Fra  Primux Media Skrevet kl. 09:54
Hej

Jeg bruger selv SMF til hockeydebat.dk og den synes jeg kører rigtig godt, og utrolig nem at arbejde med også hvis der er nogle små ting man lige vil lave om.

Mvh
Primdal

Tilmeldt 28. Sep 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 23:41
Hej Nikolaj

Vi benytter phpBB og det er vi ganske tilfredse med. Måske det er lidt standard, men det er utroligt let at "personalize", så det får et mere individuelt look. Desuden er det i vores øjne også et af de pænere fora man finder.

Når du skal vælge, så find endelig også ud af hvad din server rent praktisk kan køre. Php, asp, mysql osv.

Rent sikkerhedsmæssigt er der selvfølgeligt også nogle overvejelser du skal igennem.

Vi valgte bl.a. også phpbb fordi der er en dansk side, hvor man kan hente uanede mængder hjælp. http://www.phpbb2.dk/forum/ 

Held og lykke!

Mvh. Zebra

www.Resultat.dk - En anelse hurtigere
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:53
Du bør også overveje vBulletin.

Det er ikke gratis, men koster kun 85$ om året (inkl. alle opdateringer).

I den seneste version, er der rigtig mange muligheder for, at tage penge for adgang til bestemte dele af dit forum. Jeg ved ikke om det er en del af din plan.

vBulletin er nok det mest udbredte kommercielle forum på nettet, og du kan sikkert genkende udseendet på dette link: vBulletins hjemmeside

Tip: Hvis du kender nogle fora, som du synes er opbygget på en attraktiv måde, så prøv at se, om der ikke står et "produktnavn" nederst på siden (ligesom der står ''Powered by The Ideal BB'' på Amino''s forum). Så kan du altid finde det konkrete forums hjemmeside og se hvad det koster o.l.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 01:33
Så skal du måske kigge lidt på SMF forum: http://www.simplemachines.org/

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)