Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gallerimaria.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 6. Apr 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Min kæreste maler lidt i fritiden og har opbygget en website i tanke på at sælge nogle af malerierne.

Hun har nu lavet hjemmesiden www.gallerimaria.dk , men hun mangler besøgende på sitet! hun har tilmeldt sig google adwards og lavet en gruppe på facebook.

Vi kunne godt tænke os at hører lidt feedback på hjemmesiden, samt hvordan hun kan markedsfører sig til billige penge da der indtil videre ikke er den store kapital! Smile

med venlig hilsen

Christian

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:39

Hej Christian

Godt med nogle sunde hobbyer . Så lad mig støtte lidt.

På jeres forside skal i have en del mere tekst, evt lige under billederne. Der skriver i hvad der er vigtigt at i gerne vil have Google skal finde jer på. Hvis i vil sælge hendes malerier, så tænk grundigt over hva mon hendes kunder ville taste ind i Google, når de leder efter en spændende ny maler de kan købe af.

Kunne det være " malerier til institution " " Malerier til skoler " , " Malerier til galleri " osv osv

Disse keywords skal i have ind i teksten på forsiden og meget vigtigt : i titlen på jeres forside. Titlen er den blå bjælke i toppen af din browser.

Dette kan skaffe jer ret gode , gratis , placeringer på Google.

Alt dette her hedder søgemaskineoptimering eller SEO. Du kan lære meget af det gratis, herinde eller andre steder på nettet.

Hvis i vil betale jer for lidt hjælp den vej kan jeg varmt anbefale : Frank Hellerup Madsen herinde fra. Han er super venlig og super kvalificeret. Men der er en del andre også. Han har bare været ekstra flink overfor mig og min side. Derfor denne anbefaling.

Det simpelt , det nemt og giver gode resultater... så hvad venter du på ? :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Apr 09
Skrevet kl. 12:41

Hej Jimi

Tak for dit svar! der er ihvertfald lidt at arbejde videre med! :-)

med venlig hilsen

Christian Skov

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:44

Hej Christian

Det går ret hurtigt, når man lige ved det.

Jeg har lige tjekket nogle andre sider, der så godt nok handlede om fotografer, og det kreative folk gør ikke så meget ud af den del af websiden, så det ret nemt at komme til tops. I hvert fald nemmere end i mange andre brancher.

God fornøjelse :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:46

Ps:

Folk er utroligt flinke herinde, så hvis du ikke lige ved hvordan man gør. Så bare spørg løs

Nu holder jeg så weekend, så det bliver ikke lige mig..lige nu

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 12:47

Hej Christian,

Det er nogle rigtig fine malerier din kæreste laver! :)

Jeg vil forsøge at give lidt fedback på selve siden..

Først synes jeg at den lidt mørkegrå farve er et rigtig godt valg til baggrunden, da det fremhæver farverne på malerierne, som herved bliver det man først fokuserer på.

Når man klikker på et af billederne, synes jeg sagtens at det der kommer frem må være en del større, så man rigtig får fornemmelsen af maleriet. Og samtidig vil jeg foreslå jer at fjerne de hvide kanter omkring bilederne, da de virker forstyrrende.

Og så lige lidt feedback fra et fotografisk perspektiv ;)

Selve billederne virker meget mørke? Jeg vil anbefale jer at redigere dem så de bliver så virkelighedstro som muligt.

Har i Photoshop eller lignende til rådighed? Man kan nemlig købe et gråkort (et lille sykke pap/plast med hvid, sort og 50% gråværdi) som kan bruges til at neutralisere farver på billeder, samt opnå det korrekte forhold mellem lyse og mørke toner. Kortet skal med på billedet i fotograferingen, og herefter definerer man værdierne i photoshop (håber ikke det lyder for kompliceret, det er det ikke;) Nogle gråkort har også farveværdier (som dog sjældent bruges), se eksemplel her

Hvis i ikke har photoshop kan i evt betale jer til en redigering, det tager ikke lang tid så kan ikke koste særlig meget..

Håber i kunne bruge noget af overstående :)

Mange hilsner Anja

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:55

En god gang link building pagerank 0 er siden

Længere titlen gerne mindste 65 tegn

Synes der kan gøres meget en god ide at læs på google om herinde om søgeord optimeringer

Mere tekste på siden lav nogle artikler på siden google elsker tekst skal gerne

indeholde de ord du ville højt på google med

Brug google søgeord væktøj

https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal?defaultView=2

jeg har også læst disse 2 bøger

Mikkel demib søgeord bog

og Thomas Rosenstand søgeord er begge en god start hjælp , så lære du grundlæggende

http://www.semoblog.com/tilf%C3%B8j-link

Et sted med masser vis links alle  der er her er gratis at tilmelde sig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:10

Hej

Flot side i har der, men der mangler flere ting ( efter min mening)

Er det for dyrt for jer at få Dankort betaling på ?  giver en god tryghed for kunden.

Mere info om malerierne - beskriv hvad de er malet på og med , er der ramme med til billedet ?

Man bør kunne se fragtudgiften - klart den varierer, men jeg vil da gerne vide om vi taler 80 kr. eller 500,- ?

Lidt besværligt at navigere på siden - når man skal klikke retur hele tiden. - Det sælger ikke ligefrem hjemmeside løsninger.

Men kan godt lide designet på siden - flotte farver , og stilrent.

Samtidig kan i tilmelde siden på massevis af gratis annonce sider, og dermed få flere besøgende.

Det tager lidt tid, men er gratis.... Søg evt. her på amino omkring dette emne, eller jeg kan også sende en mail med oversigt over gratissider.

Held og lykke

Mvh

Jesper

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Apr 09
Skrevet kl. 13:36

Tak for alle jeres gode svar!!!

Er der nogen som har erfarring med dankort betaling? Evt. et modul man kan programmere ind i den eksisterende side?

med venlig hilsen

Christian

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:38

Almindelig dankort aftale koster 1200,- at få oprettet ( pbs ), og mener det er 1.000,- pr. år.

Har desværre ikke forstand på hvordan du integrerer på din shop.....

den slags er der sørget for på på en Dandomain Smile , men helt sikkert nogle it-nørder der kan hjælpe med det herinde...

Ihvertfald en god ide at få det på din side for troværdigheden.

Mvh

Jesper

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)