Hej aminoer Min kæreste maler lidt i fritiden og har opbygget en website i tanke på at sælge nogle af malerierne. Hun har nu lavet hjemmesiden www.gallerimaria.dk , men hun mangler besøgende på sitet! hun har tilmeldt sig google adwards og lavet en gruppe på facebook. Vi kunne godt tænke os at hører lidt feedback på hjemmesiden, samt hvordan hun kan markedsfører sig til billige penge da der indtil videre ikke er den store kapital! med venlig hilsen Christian |
Hej Christian
Godt med nogle sunde hobbyer . Så lad mig støtte lidt.
På jeres forside skal i have en del mere tekst, evt lige under billederne. Der skriver i hvad der er vigtigt at i gerne vil have Google skal finde jer på. Hvis i vil sælge hendes malerier, så tænk grundigt over hva mon hendes kunder ville taste ind i Google, når de leder efter en spændende ny maler de kan købe af.
Kunne det være " malerier til institution " " Malerier til skoler " , " Malerier til galleri " osv osv
Disse keywords skal i have ind i teksten på forsiden og meget vigtigt : i titlen på jeres forside. Titlen er den blå bjælke i toppen af din browser.
Dette kan skaffe jer ret gode , gratis , placeringer på Google.
Alt dette her hedder søgemaskineoptimering eller SEO. Du kan lære meget af det gratis, herinde eller andre steder på nettet.
Hvis i vil betale jer for lidt hjælp den vej kan jeg varmt anbefale : Frank Hellerup Madsen herinde fra. Han er super venlig og super kvalificeret. Men der er en del andre også. Han har bare været ekstra flink overfor mig og min side. Derfor denne anbefaling.
Det simpelt , det nemt og giver gode resultater... så hvad venter du på ? :-)