Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grill mig ! (det handler om simontoerring.dk 2.0)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg har efter lidt overvejelse besluttet mig på at have en totalt minimalistisk og stille og rolig hjemmeside, hvor folk kan læse sig om mig og hvad jeg laver samt kontakte mig hvis det er det, de har brug for. Siden ligger på www.simontoerring.dk, er baseret på Wordpress-temaet Tropicala, benytter den klassiske All-In-One-SEO-pack, Google XML sitemaps og sådan lidt forskelligt.

Hvad kan gøres bedre? Hvad ser dumt ud? Hvad kommunikerer forkert?

På forhånd mange tak!

- Simon

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:32

- Virker rediger-funktionen ikke længere?

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 02:35

Hej Simon, 

Jeg synes det er fint, at du vil holde den enkel, men jeg synes den er lidt for enkel. Frem for at holde det hele i gråt, ville jeg foretrække hvis du bare havde en enkelt farve til at pifte siden op med. Måske bare overskrifterne eller lignende. Forsiden virker også lidt tom, når der ikke er mere indhold. Og når du skriver at du designer skabeloner, så virker det måske ikke så godt at du selv bruger en skabelon :D

Dit navn i toppen af siden støder sammen med menuen i min browser. Og jeg tror det vil være bedre at skrive det i minuskler (små bogstaver), for det er ret svært at læse hvad der står. 

Men det er svært at kritisere når det hele er så enkelt, men jeg synes at det hele er lidt for sikkert og for lidt vovet.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 10:42

Det vil jeg holde med i. Kan fint følge din stil med gråtoner, men jeg syntes også der mangler en anden farve som bryder igennem. Topbilledet er også lidt for kliche i mine øjne. Her kunne man også snildt smide en farve ind, og så have et nyt billede for hver side.

Nu skriver du om en masse firmaer du har arbejdet for, men der er ikke noget konkret man kan kigge på og vurdere dig ud fra. Kom med nogle eksempler på dit arbejde, er sikker på du har noget der kan overbevise.

Endelig, så smid noget mere web 2.0 ind Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)