Jeg skriver til alle jer der har en hjemmeside med noget trafik. Hvis I tilmelder jer vores affiliate program hos Trade Doubler så kan I tjene penge, hver gang der er en af jeres besøgende der via et link på jeres side køber noget hos os.
Det ville nok være en god ide at skrive lidt mere om hvor meget i afregner og andre detaljer i programmet. Det er umuligt at tage stilling til et program uden at kende økonomien.
Personligt bruger jeg normalt ikke TradeDoubler da jeg synes den afregning de virksomheder giver, som deltager der er for ringe. Jeg kan ganske enkelt tjene mere andre steder på den trafik jeg kan generere fra de sites jeg arbejder med :)
Vi betaler normalt fra 6-10% I PROVISION. 2,00 kr. for leads. Jo mere salg du kan lave jo højere provison giver vi dig. Vi er til at atle med.....så lad mig høre fra dig, hvis du er interesseret.
TD har ikke har noget med størrelsen på provisionen at gøre.
Sidste måned gav vi et Hugo Boss jakkesæt til bedste Affiliate.
Ps. ved du hvor jeg kan rette i overskriften på tråden. Der er en stavefejl
Jeg mener ikke du kan rette overskriften - bordet fanger :)
De fleste af de affiliate aftaler jeg indgår er i noget mere "lukrative" markeder end dit, så det har nok ikke den store interesse lige for mig. Med "lukrative" markeder mener jeg markeder, hvor der kræves mere for at trænge igennem (hårdere konkurrence), men hvor afregningerne så til gengæld er RIGTIG gode :)
Mikkel deMib ... 6-10% I PROVISION er sgu da meget, hvis folk går ind og køber et Hugo Boss jakkesæt til 8000 kr. og jeg kan se du køre google adwords på din side www.joyzone.dk sååå det der tilbydes her er vist meget bedre. men måske er det heller ikke lige webprogramørere der er den rigtigt målgruppe til tøj..
Nej, 6-10% er ikke en specielt god afregning, og derudover er det ret ligegyldigt om en enkelt kunde køber for 8000 kr. - det afgørende er hvor meget kunderne i snit køber for, og hvor mange besøg der konverterer til kunder. For mit eget vedkommende sammenholder jeg altid den type aftaler med hvad jeg kunne tjene ved at sende de samme besøg andre steder hen :)
Du har vist ikke lavet meget affiliate arbejde :) Kig dig omkring på de store netværk udenfor Danmark, eller se de programmer virksomheder rundt omkring selv udbyder. De ligger stort set alle væsentligt over de 10%. De bedste aftaler jeg selv har kørende giver 55% af OMSÆTNINGEN!
Dato: 10-10-2006 15:20:50 Forfatter: magle Mikkel deMib ... 6-10% I PROVISION er sgu da meget, hvis folk går ind og køber et Hugo Boss jakkesæt til 8000 kr. og jeg kan se du køre google adwords på din side www.joyzone.dk sååå det der tilbydes her er vist meget bedre. men måske er det heller ikke lige webprogramørere der er den rigtigt målgruppe til tøj..
Du skal jo sammenholde det med konverteringsraten. Hvis der skal 100 besøg på din side til et klik på Outletguru's banner, så skaber det ene klik pt. ca 0,01 salg, dvs. der skal 10.000 besøg på din side til, før du tjener penge. Det er fint, hvis en kunde køber for 10.000 kr., men et gennemsnitssalg på Outletguru.dk ligger med garanti noget lavere. Hvis vi (ren hypotese) siger, at et gennemsnitssalg ligger på 500 kr., tjener du 50 kr. på banneret for hver 10.000 besøgende, du har på din side (jf. ovenstående scenarie). Det svarer til en CPM på 5 kr.