Jeg er blevet kontaktet af Mediadirekt da de vil sørge for at jeg kommer på toppen af google for kr. 125 pr søgeord som jeg frit vælger.
Jeg spørger lidt ud til hvordan de vil sørge for det da jeg lige har har hyret en der skal have 3000 pr måned for 3 søgeord. Mediadirekt vil lave en supplements side og giver garanti for at jeg kommer på toppen.
Er en supplementstside ikke lidt i strid med googels regler?
Jeg har efterfølgende set hvad der bliver skrevet om dem og det er jo ikke småting...
Får de 10 kunder der vil findes for søgeordet cykel, hvordan kan de så garantere at man ligger i toppen alle 10 ?. Jeg mener toppen er mellem 1-5, hvad så med de sidstekunder.
Jeg tror du skal holde dig til din nuværende partner
Jeg er blevet kontaktet af Mediadirekt da de vil sørge for at jeg kommer på toppen af google for kr. 125 pr søgeord som jeg frit vælger.
Jeg spørger lidt ud til hvordan de vil sørge for det da jeg lige har har hyret en der skal have 3000 pr måned for 3 søgeord. Mediadirekt vil lave en supplements side og giver garanti for at jeg kommer på toppen.
Jeg har efterfølgende set hvad der bliver skrevet om dem og det er jo ikke småting...
1: Eksperterne ringer ikke!
2: "På toppen" er ikke noget fast begreb... kan de garantere en førsteplads så hold dig væk!
Det lyder som et forsøg på at tale udenom at det blot er en doorway side. Uanset om man kalder doorway sider ved deres rette navn -eller om man kalder dem "zebra pages" eller "supplementstsider" så ændrer det ikke på hvad det er :)
Du skal i alle fald bede om at se et eksempel på disse "supplementstsider" før du køber noget. Så må du ud fra det vurderer (eller få nogle andre til det), om det er sider du ønsker at have på dit website.
Hvis "supplementstsiderne" ikke er tiltænkt at skulle ligge på dit eget website, så er det en helt anden sag - så er det ikke dit website der optimeres.
Men som sagt, lad være med at fokusere så meget på nogle smarte betegnelser for hvad det er der leveres. Du skal se på hvad det helt konkret er der tilbydes at lave for dig og så tage stilling til det.
2: "På toppen" er ikke noget fast begreb... kan de garantere en førsteplads så hold dig væk!
Helt korrekt. Dog kommer det jo an på hvor stor konkurrencen er på lige de ord som du vil komme i toppen på. hvis konkurrencen er lille, vil det være en nem opgave, hvis den er stor, tror jeg ikke på at de kan klare det for den pris.
Jeg har tjekket deres refferencer ud på deres webside og synes sgu det lugter lidt...
Men er det ikke i strid med googels regler, så er det et forsøg værd. Kan man kontakte google og få deres holdning inden man prøver noget der msåke er på grænsen?
De nævner det samme over 10 gange , jeg ved så meget at nævne samme sætning så mange gange ser google ikke som indhold , så lige denne underside er værdiløs arbejde du kan sikkert lave det bedre selv , spørg os på amino.dk om råd eller køb professionel hjælp