Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moralkodeks flere Amino profiler pr person

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Som relativ ny Amino aktør, er jeg lidt i tvivl om moralkodekset mht: At en person kan have flere profiler herinde.

Set ud fra en debat vinkel, finder jeg det forkert.

Så er der det der med at kunne give sig selv gode Karma stjerner osv., det har vel heller ikke været meningen, selv om man kan undre sig over, hvordan man kan komme over 10.000 karma point ved almindelig debatdeltagelse, men det er en mindre ting.

Så kom dobbeltmoralen over mig.

Der er ingen tvivl om at Amiono er god linkjuice, jeg er igang med et andet website/aktivitet og tænkte at det kunne måske være iorden at deltage med en anden profil i forhold til den nye aktivitet ?

Jeg er glad for Amino og har ikke lyst til at gøre mig upopulær herinde.

Jeg har brug for et par gode råd til hvad gør man og hvad gør man ikke i forhold til flere profiler til samme person.

De bedste hilsener

Finn 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Finn Pedersen:

Som relativ ny Amino aktør, er jeg lidt i tvivl om moralkodekset mht: At en person kan have flere profiler herinde.

Set ud fra en debat vinkel, finder jeg det forkert.

Det kommer helt an på hensigten. Hvis man skal stille et spørgsmål, som man ik mener gavner ens firma, som f.eks hvordan fyre man en person eller andet, så kan det jo være meget praktisk.

Finn Pedersen:

Så er der det der med at kunne give sig selv gode Karma stjerner osv., det har vel heller ikke været meningen, selv om man kan undre sig over, hvordan man kan komme over 10.000 karma point ved almindelig debatdeltagelse, men det er en mindre ting.

Igen det kommer helt an på hensigten. Hvis man blot gør det for at give sig selv stjerner, så er vi enige. Du kan nemt komme over 10.000 point på indlæg. Det er 5-10 indlæg dagligt over 1-2 år, så er du deroppe. Mange af dem med mange point, har været med i mange år!

Finn Pedersen:

Der er ingen tvivl om at Amiono er god linkjuice, jeg er igang med et andet website/aktivitet og tænkte at det kunne måske være iorden at deltage med en anden profil i forhold til den nye aktivitet ?

Jeg er glad for Amino og har ikke lyst til at gøre mig upopulær herinde.

Hva siger din egen moral? Er sikker på Thorborg er ligeglad, eller vægter det lavt. Men hvis du selv kan stå inde for det, og styre det i henhold til de problemstillinger, som du selv nævner, så er der vel intet forkert i det!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Finn

Jeg er fuldstændig ligeglad med, hvor mange profiler folk har på Amino. Og ligeglad med dem, der finder det vigtigt, at kunne give sig selv mange stjerner, for at opnå gode karma point.

For det første er det er umuligt at undgå og for det andet HVAD SÅ? For mig har det ingen værdi/betydning, det er af helt andre årsager jeg er på Amino...

Men for nogen er det åbentbart vigtigt SÅ LAD DEM!

Vil du oprette en ekstra profil SÅ GØR DET!

Håber at du bliver rigtig glad for Amino, og at vi ser mere til dig på sitet - held og lykke Wink

 

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fashion seller

Tak fordi du gav dig tid.

Hvis jeg opretter en ekstra profil, så vil jeg være åben om min ID i forhold til anden profil jeg måtte have, det skal ikke bruges til at dække over min ID.

God week end

Finn

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ztrong.

Tak for dit åbenhjertige indlæg.

Du har hjulpet til min Amino "moralske" afklaring.

 

God week end

Finn

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Finn Pedersen:

Som relativ ny Amino aktør, er jeg lidt i tvivl om moralkodekset mht: At en person kan have flere profiler herinde.

Set ud fra en debat vinkel, finder jeg det forkert.

Det kommer helt an på hensigten. Hvis man skal stille et spørgsmål, som man ik mener gavner ens firma, som f.eks hvordan fyre man en person eller andet, så kan det jo være meget praktisk.

Hej med jer

Jeg er grundlæggende enig med Fashion-Seller men syntes dog hvis man skulle have problemer i den retning kunne man jo tage den over PM med dem man nu har i sit netværk, jeg syntes stadig det er uetiks med flere profiler og mener det er svært at sotere de gode hensigter fra de dårlige. Måske det hænger sammen med jeg er opdraget til at stå ved de ting jeg siger/skriver og ikke tage det på "falske" primisser.

/allan

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Finn Pedersen:

Der er ingen tvivl om at Amiono er god linkjuice, jeg er igang med et andet website/aktivitet og tænkte at det kunne måske være iorden at deltage med en anden profil i forhold til den nye aktivitet ?

Det giver også linkjuice hvis du linker til dine hjemmesider fra din profil og du kan også skrive nyheder. Nu har din profil ikke fået PR endnu, men det kommer, hvis du skriver noget unikt om dig selv og dine hjemmesider.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er ikke muligt at vide om det er med gode eller dårlige hensigter vidste en har flere profiler .

Det jeg ser som problemet er profiler der kun laver nogle enkelte indlæg der lige roser et firma sikkert deres eget eller dem der skælder ud på en ,kender også de indlæg fra profiler der vil sælge verdens bedste produktet og der er ikke det som produktet kan , Disse indlæg hopper jeg udenom , nogle gange giver jeg kommentar lav flere informationer profil mv. ser om du er aktiv om 3 måneder?

Der findes måske meget aktive profiler der støtter hinanden kan jeg godt se det er svært at gennemskue og  debattere med dem kan man  ikke ,for  man kan ikke  være uenig med sig selv , så væk med rettigheder til flere profiler

Når jeg ser om et indlæg er troværdigt kigger jeg på informationer i profil billeder , oplysninger , antal indlæg , hvor lang tid aktiv herpå amino.dk mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino har tidligere overlevet bruger, der åbenbart fandt det hyggeligt at sidde og føre en "indholdsrig" dialog med sig selv.

Mener at Herr. Martin T i et tidligere indlæg har tilkendgivet at det er ok med flere profiler og herunder at han også selv har flere profiler.

I sidste ende er indhold af tråde vel mere vigtigt end hvem der skriver det?Wink

Henrik

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Amino har tidligere overlevet bruger, der åbenbart fandt det hyggeligt at sidde og føre en "indholdsrig" dialog med sig selv.

Mener at Herr. Martin T i et tidligere indlæg har tilkendgivet at det er ok med flere profiler og herunder at han også selv har flere profiler.

I sidste ende er indhold af tråde vel mere vigtigt end hvem der skriver det?Wink

Henrik

Den eneste løsning på dette problem er så man skriver moderat af amino.dk , ved hvilken profiler man har 2 af , det er kun moderater der ved hvem der har 2 profiler , vidste moderat opdager tillægs profil bliver brugt til snyd får man en advarsel , vidste amino.dk opdager tillægs profiler der ikke oplyses til moderat herpå amino.dk får de en advarsel , flere advarsel betyder selvfølgelige ud lukkes herfra amino.dk

Alle skal også gøres opmærksom på disse regler og der længes ud i nyhedsbrev og sættes op om reglerne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)