|
Som relativ ny Amino aktør, er jeg lidt i tvivl om moralkodekset mht: At en person kan have flere profiler herinde. Set ud fra en debat vinkel, finder jeg det forkert. Så er der det der med at kunne give sig selv gode Karma stjerner osv., det har vel heller ikke været meningen, selv om man kan undre sig over, hvordan man kan komme over 10.000 karma point ved almindelig debatdeltagelse, men det er en mindre ting. Så kom dobbeltmoralen over mig. Der er ingen tvivl om at Amiono er god linkjuice, jeg er igang med et andet website/aktivitet og tænkte at det kunne måske være iorden at deltage med en anden profil i forhold til den nye aktivitet ? Jeg er glad for Amino og har ikke lyst til at gøre mig upopulær herinde. Jeg har brug for et par gode råd til hvad gør man og hvad gør man ikke i forhold til flere profiler til samme person. De bedste hilsener Finn |
Hej Finn
Jeg er fuldstændig ligeglad med, hvor mange profiler folk har på Amino. Og ligeglad med dem, der finder det vigtigt, at kunne give sig selv mange stjerner, for at opnå gode karma point.
For det første er det er umuligt at undgå og for det andet HVAD SÅ? For mig har det ingen værdi/betydning, det er af helt andre årsager jeg er på Amino...
Men for nogen er det åbentbart vigtigt SÅ LAD DEM!
Vil du oprette en ekstra profil SÅ GØR DET!
Håber at du bliver rigtig glad for Amino, og at vi ser mere til dig på sitet - held og lykke ![]()
Bliv gratis medlem