For der hvor jeg først og fremmest ser et problem er med de andre sider, eksempelvis forsiden, den virker ikke så professionel. Det der ser mest professionelt ud er logoet, resten ser ud som om det er forskellige mennesker som har lavet det. og ikke er blevet enige om en rød tråd.
Opret bruger siden ser fin ud som jeg ser det, den er meget brugervenlig og ligetil. men jeg tror at problemet ligger på de andre sider, da de jo nok læser dem først og danner sig et indtryk, for så at gå til betalingssiden hvor de så finder ud af at det koster nogle kr som er lige lidt for højt i forhold til det indtryk man først fik.
Undersiden du linker til er okay , jeg ser det største problem et andet sted .
Søgeord optimering er nok det størst problemer ved siden , ved f.eks. lejes
Grønthøstere køres adwords ,, med der er nok flere der søger på ordet landbrugsmaskiner lejes ., kunne ikke finde jer højt ved dette ord , ser ud til den inter links struktur , kan forbedres mod alle undersiderne og du gennemgik det hele hvad er relevant , hvad folk søger på..
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Søgeoptimeringen er ikke så stort et problem, man skal jo først have en ordentlig professionel hjemmeside før man skal begynde at trække brugere ind på den, det er jo ikke nok at brugerne kommer ind, de skal jo også konvertere fra bruger til kunder.
Vil give jer begge ret i at designet endnu engang skal have et løft der siger spar 2 og det er vi også igang med.:-)
Mikael hvor ser du det med leje henne?
mvh
Morten
Søgte på google kunne ikke finde dig på adwords med landbrugsmaskiner leje , med du findes f.eks. På ordet der er lavt brugt ord såsom Grønthøstere leje , adwords er købelinks i højre side eller øverst .
Fandt dig ikke i det organiske søge resultatet i google.
Om designet er godt er nok det er okay , arbejde med en strategi lidt links til siden forhør dig lidt hvordan designet kan forbedres hvor du ser en masse udkast
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
han spørger til designet, brugervenligheden osv, ikke SEM eller SEO.
Han kommer også frem på ord som landbrugsmaskiner (på side 5), køb landbrugsmaskiner (på side 1), salg landbrugsmaskiner (på side 1) kunne blive ved :)
men igen, gør du noget ved designet, skal der også nok komme kunder, og så skal siden nok også komme højere op på søgeresultater.
Designet skal helt sikkert have en tur. Det skal bygges helt op fra bunden. God med lidt kritik så man kan komme igang :-)
Hej Mikael grunden til jeg lige blev lidt nysgerrig var fordi det kun er køb og salg der er på IndustriBasen.dk ikke noget med leje.Så skulle lige høre hvor du havde set det henne.
Kan høre der ikke er det store at ændre på http://www.industribasen.dk/portal/users/add så det må være et tegn på den er god nok og det så er designet på industribasen.dk der skal have en kærlig hånd