Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SÆLGEREN - Han skal ikke have en krone!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Selvfølgelig skal han det, og jeg deler også gerne halvdelen hver gang han får en i hus. Men det skal understreges, at herinde vrimler det med små spirende frø der lever af den smule vand de kan finde. Og indtil der kommer en sælger med noget gødning, er der ingen frugter at høste.

Jeg synes det virker grundlæggende forkert, at en super sælger søger nyt arbejde inde på en iværksætter side. Hvis han ikke selv har den mindste iværksætter gemt i maven. Så jeg kunne godt tænke mig, at se nogle flere handlekraftige og modig sælgere, der kan flække døren til den købestærke kunde, alene med deres kraftige vilje til at sejre.

De springer vel for fanden heller ikke ud i et salg, de ikke tror på..!

Go' kamp derude!

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Fra Brønderslev
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

At være sælger kræver en hel særlig indstiling og jeg tror måske det er et særligt gen, der gør, at man synes det er sjovt. Belønningen er som regel resultatet, men hvis der ikke er løn el. en bonus forbundet med indsatsen, tror jeg de fleste sælger "løber tør" på et tidspunkt.

For os der synes det er sjovt at sælge, er det en motivation i sig selv at finde en købedygtig kunde, men det er ikke altid nok. Den dygtige sælger skal selvfølgelig belønnes!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)