jeg står og skal til og lave min egen webshop, og jeg har fået en aftale i hus med en leverandør osv. men mit problem er jeg ikke helt kan finde ud af hvordan det forholder sig Reklamation og Fortrydelsesret i forholdt til mig og min leverandør så jeg håber i kan hjælpe mig ..
Aftalen er en dropshipping aftale , og ud fra deres kontrakt står der bare at Reklamation og Fortrydelsesret sker i forholdt til gældene regler. det skal også lige siges det er en grossist og ikke direkte fra en producent.
Reklamation - i så fald hvem skal jeg så henvende mig til. og er det overhovedet garanteret at jeg kan sende varen tilbage, eller er der tilfælde hvor det ikke gælder ??
Fortrydelsesret - er det mig der hænger på varen hvis kunden vælger at levere varen tilbage inden 14 dage ?
Reklamation - i så fald hvem skal jeg så henvende mig til. og er det overhovedet garanteret at jeg kan sende varen tilbage, eller er der tilfælde hvor det ikke gælder ??
Dem du har lavet dropshipping aftalen med. Om du kan levere den tilbage afhænger af, hvilken service og regler din leverandør har opsat.
SASQAR:
Fortrydelsesret - er det mig der hænger på varen hvis kunden vælger at levere varen tilbage inden 14 dage ?
Fortrydelsesret - er det mig der hænger på varen hvis kunden vælger at levere varen tilbage inden 14 dage ?
Ja for det er dig slutkunden handler hos...
Hvis varen er tilbageleveret i fin stand og ikke åbnet kan du jo sælge den igen, hvis der er fejl på kan du sende den tilbage til din leverandør og de skal
så levere en ny til kunden gennem dig.
Så må grossisten tage sig af producenten og den fejl som producenten har leveret til grossisten.
Men igen, det kommer helt an på hvad der står i leveringsaftalen!!