Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leje af bil med alukasse og lift

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Hvem har en hvid varevogn max 3500 kgs med alukasse og lift jeg kan leje i en længere periode (½ - helt år). Jeg kan give ca. 5000,- om mdr - max 125000 km / år.

henv Simon 20911464 hverdage ml 8-14

Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 21:36

Den var dog alligevel voldsomt med Km 125.000 om året Indifferent

http://www.letlej.dk/

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 00:06

Dit budget er alt for lavt sat. Jeg ville nok prøve at forhøre mig hos Europcar og se hvad de kan smide sammen af pris til dig. Du skal dog nok forvente 10.000 plus i måneden. 

Selv har jeg den type bil du søger, jeg vil dog have uden at have regnet på det omkring 9-11.000 i måneden. Overvej evt. at købe en sådan brugt bil du søger og så sælge den bagefter. 

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 10:37

Prøv evt. HI Auto, her kan du også lease brugte biler, hvem ved om de vil lave en lejeaftale.

Budgettet lyder dog sindssygt lavt.

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 23:49

Jeg har ikke en bil du kan leje, men jeg kan fortælle dig at jeg tror det bliver svært at leje en bil med alukasse og lift til 5000 kr pr. måned, jeg har lige solgt min mercedes sprinter med alukasse og lift, og der var leasing afgiften 5882 kr + moms, så kommer forsikring, vægtafgift, reparationer osv, så hvis du skal have en bil til de penge tror jeg det nemmeste vil være at finde en ældre bil til 50000-6000 kr og så sælge den om 6-12 måneder når du ikke skal bruge den mere, derudover skal du lige undersøge hvad du skal give i forsikring hvis du skal køre med gods mod betaling der ligger fragtføreransvar + kasko og ansvarsforsikring på ca. 20000 kr

Jeg ved godt at jeg ikke kunne hjælpe dig med at finde en bil, men ville v´bare lige gøre dig opmærksom på dette.

Mvh.

Martin

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)